1397-04-24 04:34
1220
0
55193
انتقاد عضو شورا از اقدام نسنجیده شهرداری گرگان :

جرجانی : مگر شهرداری روابط عمومی ندارد که پیمانکار رسانه ای گرفتند / این کار به رابطه سایر خبرنگاران با شورا و شهرداری ضربه می زند

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر گرگان با انتقاد از اینکه مگر شهرداری روابط عمومی ندارد که پیمانکار رسانه ای گرفتند ، گفت : این موضوع به سایر خبرنگاران ضربه می زند .

به گزارش گلستان ما؛ محمد ابراهیم جرجانی رئیس کمیسیون فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شورای شهر گرگان در گفت و گو با این پایگاه خبری در خصوص پیمانکار رسانه ای شهردار گرگان گفت : مگر شهرداری روابط عمومی ندارد که پیمانکار رسانه ای بگیرند.

جرجانی با انتقاد از عملکرد روابط عمومی شهرداری گرگان افزود: روابط عمومی باید آنقدر فعال باشد تا با استفاده از پتاسنیل های موجود بتواند خلا های اطلاع رسانی را پوشش دهد .

وی تصریح کرد: خبرنگاران خبرگزاری ها و سایتها همواره و به صورت هفتگی اخبار شورای شهر را پوشش می دهند و من دست آنها را می بوسم ، حال درست نیست که با با انعقاد قرار داد انحصاری با یک نفر یا یک رسانه خاص باعث دلسردی و ناامیدی آنها شویم.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان خاطرنشان کرد: بحث انعقاد تفاهم نامه خبری شهرداری را پیگیری خواهم کرد و آن را در حال حاضر به صلاح نمی بینم .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.