1397-04-16 06:54
2997
4
54927
به بهانه یک انتصاب شایسته و راهبردی در گلستان ؛

خرمشهرها با سه شیفت کار جهادی آزاد می‎شوند / لشکر جوانان مومن و انقلابی استان ، آبادانی خرمشهرهای گلستان را رقم خواهند زد

 بزرگترین سرمایه اجتماعی یک فرمانده انقلابی بلحاظ درون سازمانی ، نیروهای انقلابی است که دل در گروی انقلاب و نظام اسلامی و منویات رهبر انقلاب اسلامی داشته باشد و بلحاظ برون سازمانی ، مردم و جبهه عظیم فرهنگی مردمی انقلاب اسلامی هستند که باورمندانه و پا به پای شما حاضر به جهاد فی سبیل الله هستند.

به گزارش گلستان ما ؛ دکتر حسن بیارجمندی در یادداشتی با توجه به تحولات گسترده بین المللی ، منطقه ای ، ملی و استانی و تغییر در راس مدیریتی نهاد انقلابی و پیشتاز سپاه پاسداران در استان گلستان نوشت :

همزمان با سوم خرداد سالروز عملیات افتخارآفرین بیت‌المقدس و فتح خرمشهر بود که امام خامنه ای در مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام‌ حسین (ع) ؛ چشم انداز امید بخشی از فتح و آزادی از دل خرمشهرهای دیگر را ترسیم نمودند و فرمودند : « بدانید در آینده ، خرمشهرها ، در پیش است ؛ البته نه در میدان جنگ نظامی ، بلکه در میدانی که ویرانی‌های جنگ نظامی را ندارد و برعکس آبادانی نیز به‌دنبال دارد اما از جنگ نظامی سخت‌تر است. » ( ۰۳ خرداد ۱۳۹۵)

از این مراسم ، همین تک جمله : « خرمشهرها در پیش است... » که برای فاتحین خرمشهر یک کتاب مثنوی معنوی از جلوه های زیبای از فصول بارز اطاعات از امر ولایت، اعتماد به وعده نصر و پیروزی، جهاد خستگی ناپذیر، ایثار و شهادت، عزت و افتخار ملی و اسلامی و...است ؛ در جان ها و دلهای بیدار نقش بست .

Khoram 4

قرارگاه های پیشرفت و آبادانی استانها در همان مقطع سال ۹۵ آرایش جهادی مضاعف گرفتند و در قالب طرح شهید شوشتری- محمد جهان آرای سیستان و بلوچستان و فاتح قلوب دلاور مردان و شیر زنان وفادار شیعه و سنی- آزادی خرمشهرها را در اقصی نقاط کشور با رمز پیشرفت و آبادانی رقم زدند.

از استان تهران روستای قلعه سیمون ( از جمله مناطق بسیار محروم بدون هیچگونه خدمات و امکانات زندگی شهرستان اسلام‌شهر ) توسط دلاور مردان جهادگر سپاه فتح و کپرنشینی و زاغه نشینی از این منطقه رخت بر بست و به نام شهید جعفری و یک روستای نمونه کشوری تبدیل شد و تا استان خراسان رضوی که سپاه پاسداران بخشی از حاشیه شهر را فتح نمود و بیش از 500 خانه محرومین را تعمیر و بازسازی نمود و همچنین بیش از 800 مسجد حاشیه شهر بازسازی، زیباسازی و تجهیز شده اند و استان های دیگر که بیان تک تک آنها از حوصله این وجیزه مختص به استان گلستان خارج است.

در استان گلستان و در مرکز آن گرگان فتح و آبادانی روستای قزاق محله و قلعه محمود و ... مورد اهتمام جدی قرار گرفت و با توجه نتایج ارزشمند آن به نقاط محروم و آسیب پذیر در ۱۴ شهرستان استان گلستان با محوریت جهادگران نینوایی و سایر دستگاه ها در دستور کار قرار گرفت و هنوز در جریان است و...

Khoram 1

سالهای 95 و 96 سال فتح برخی خرمشهرهای داخلی و خارجی

اما سال ۹۶ سال فتح و آزادی خرمشهرهای سوریه و عراق و لبنان و ... توسط « بچه های حاج قاسم » هم بود ؛ جشن پیروزی غرور آفرین ملی و جهانی آن که هیمنه شیطان بزرگ و ایادی آن را درهم شکست و این عربده کشی ها و یقه چاک کردن های سران مستکبر آمریکا و اروپا و کشورهای مرتجع عربی و عبری را باید ناشی از این آزادی خرمشهرها یکی پس از دیگری دانست .

اما همین سال نیز همچون ۹۵ ؛ سال « بچه های عزیز » هم بود ! از امداد رسانی به سیل زدگان استانهای آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی و... تا زلزله زدگان استان کرمانشاه و در آن زمستان سخت که بچه های عزیز بنا بر فرمان ولی امر از سراسر کشور از جمله استان گلستان سه شیفت خرمشهرهای کرمانشاه در روستاهای زلزله زده و سپس در شهرستان های آن را آزاد و آباد کردند و...

البته به موازات آن ، ماشین جنگ روانی امپراطوری رسانه ای شیطان بزرگ و ستون پنجم داخلی آن سه شیفته با تولید تصاویر و اخبار جعلی راجع به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، انتشار آن در فضای مجازی بصورت گسترده و جریان سازی کاذب آن ، بدنبال تخریب و تضعیف این نهاد فتح آفرین ، آزادی بخش، امنیت و احساس امنیت آفرین، پرچمدار پیشرفت و آبادانی ایران سرافراز برآمدند!

از افتتاح ابرپروژه ستاره خلیج فارس در اوج تحریم ها تا کار سه شیفته در آبرسانی به خرمشهر

اما غافل از این موضوع بوده اند که نام سپاه و بچه های حاج قاسم و عزیز با خرمشهرهای ایران و جبهه مقاومت در این چند سال اخیر گره خورده است؛ مردمی که سالهای اول انقلاب و دوران دفاع مقدس را درک کرده اند به خوبی عمق این کلام نورانی امام (ره) را درک نموده اند که : « اگر سپاه نبود، کشور هم نبود » .

و ایضا نسل جدید نیز به عینه و در ابتلای مدیریت اداری غیرانقلابی به آفات مهلک « ما نمی توانیم »! و ناکارآمدی مفرط ، اذغان و اعلان می کنند کنند که « اگر بچه های حاج قاسم و عزیز نبودند، ایران هم نبود ».

دولت و دولتمردان دوازدهم بخوبی در این سالها و در اوج تهدیدات برای تحریم نیازمندی های اساسی مردم در حوزه سوخت این حقیقت را در افتتاح پروژه ستاره خلیج فارس بعنوان نخستین پالایشگاه میعانات گازی کشور با کیفیت بنزین یورو ۵ و بزرگترین پالایشگاه میعانات گازی جهان لمس نمودند.

در همین یک ماه اخیر که خود خرمشهر و مردم قهرمان آن به دلیل شوری آب شرب آن با مشکلاتی مواجه و در یک هفته اخیر با حوادثی همراه بود! ، باز این میراث داران شهید جهان آراها با سه شیفت کاری ، آبرسانی به خرمشهر را دنبال و در روزهای پیش رو به پایان خواهند برد. 

Khoram 1

سردار حسین ؛ آزاده سرافراز کرمان 

با این مقدمه به استان شهیدپرور گلستان خوش آمدید . استانی که از آغازین سالهای پیروزی خود علیرغم آزادسازی خرمشهرهای آن در شرق و مرکز و غرب از دست چریک های فدایی خلق نفوذی ، منافقین و امتی ها هنوز نیز بعض میادین سیاسی ، فرهنگی، آموزشی و... آن آلودگی به مین و مین گذاریی از این جنس دارد! ، عرصه کار و جهاد در این استان در تمام این سالها شاهد آثار و جراحات ناشی از همین آلودگی های میادین مین و مین گذاری های عناصر نفوذی و... بوده و هست. 

این استان در جای جای خود خرمشهرهایی دارد و در پیش خواهد داشت که جز با سه شیفت کاری مداوم نمی توان آنرا به سرانجام رساند و می بایست خط بطلانی بر دوران ساعت کاری تکراری ۷ تا ۱۴ دیروز و ۳۰/۶ تا ۳۰/۱۲ امروز کشید . شما که مفتخر به خیل عظیم بچه های دیروز حاج قاسم و امروز عزیز هستید ؛ تا این نشان پرافتخار را بر شانه ها و سینه های یاران پاسدار و بسیجی ات در استان گلستان ننشانید ، این فتح و آبادانی به بار نخواهد نشست .

Khoram 1

نیروهای انقلابی در درون و بیرون سازمان سپاه گلستان آماده جهاد فی سبیل الله هستند

در کنار سوابق و تجارب مدیریت عالی و بسیار ارزشمند جنابعالی با رویکرد فرهنگ محور و مشایعت از سردار پرافتخار شهید شوشتری در استان سیستان و بلوچستان ( جا پای شهید شوشتری گذاشتن ) و نیز بهره مندی از نیروی معنوی و مادی جبهه انقلاب اسلامی در استان گلستان – که قطعا مدت زمان دوره انتقالی مدیریتی در این مقطع بسیار حساس به حداقل زمان کاهش خواهد داد- توجه ویژه به تهدیدات فرا روی در این زمین و قواعد آن بسیار واجد اهمیت است.

بزرگترین سرمایه اجتماعی یک فرمانده انقلابی در این راه بلحاظ درون سازمانی ، نیروهای انقلابی است که از قید و بندهای شرق استانی و غرب استانی و فلان شهر و فلان قوم و فلان وابستگی رهایی یافته باشد و دل در گروی انقلاب و نظام اسلامی و منویات رهبر انقلاب اسلامی داشته باشد و بلحاظ برون سازمانی ، مردم و جبهه عظیم فرهنگی مردمی انقلاب اسلامی و نیز لشکرهای جوانان مومن و انقلابی استان هستند که باورمندانه به فتح و آبادانی خرمشهرهای استان خویش چشم دوخته و پا به پای شما حاضر به جهاد فی سبیل الله هستند.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

گرزین

بقول یکی از فرماندهان سابق استان ، زمین مدیریتی این استان کاملا مین گذاری شده است و دایم باید مواظب باشیم که پا روی مین نرودآخه یک نفر نبود بهش بگوید سردار عزیززمین آلوده به میان را باید برای یکبار هم که شده باید پاکسازی کرد

0
0
پاسخ
1397-04-15 08:41
میرکریمی

در استان گلستان هر مدیر انقلابی را بخوان زمین گیر کنند از در نفوذ فردی و خانوادگی ورود می کنندسردار معروفی در روز معارفه 3 اصل مدیریت بر خود و خانواده و سازمان را مطرح کردند و الحمدالله نشان دادند که به این موضوعات اشراف دارندعلاوه بر این ایشان بر خط و مشی انقلابی گری بدون محافظه کاری تاکید کردند که تا حدود بسیار زیادی تهدیدات ناشی از برچسب های سیاسی کاری و قوم گرایی و منطقه گرایی و...مرتفع می کند

0
0
پاسخ
1397-04-16 06:24
دماوندی

سردار معروفی در راستای راهبرد نوسازی سپاه دانش بنیان می بایست در بخش منابع انسانی سرمایه گذاری ویژه ای کنند

0
0
پاسخ
1397-04-20 16:18

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.