1397-04-11 15:45
5038
0
54832
تکریم و معارفه فردا برگزار می شود

فرماندهی سپاه نینوا گلستان به بچه‎های حاج قاسم رسید

طبق شنیده های موثق مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه نینوا گلستان فردا سه شنبه برگزار و سردار معروفی فرمانده سپاه سلمان سیستان جایگزین سردار صادقی می شود.

به گزارش گلستان ما ؛ بنا به شنیده های موثق روز سه شنبه 12 تیرماه مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه نینوا گلستان با حضور سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه برگزار می شود .

قرار شده سردار حسین معروفی فرمانده فعلی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان جایگزین سردار رحمت الله صادقی شود .

سردار حسین معروفی پیش از این مسئول فرهنگی نیروی زمینی سپاه، رییس ستاد، جانشین و فرمانده تیپ بم و از فرماندهان و جانبازان و آزادگان دفاع مقدس بوده و در لشکر 41 ثارا... خدمت کرده است و در زمان زلزله فرماندهی تیپ سید الشهداء ع شهرستان بم را برعهده داشته است.

این سردار سپاه در دوران پر افتخار دفاع مقدس بیش از دو سال در اسارت نیروهای بعثی و مفقود الاثر بوده است. وی برادر شهید، برادر جانباز 70 درصد و یکی از پر شهید ترین خانواده های شهرستان شهربابک  شناخته می شود.

او از رفقای صمیمی سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس  و از همرزمان قدیمی وی در لشکر 41 ثارالله کرمان به شمار می رود که کتاب بچه های حاج قاسم تالیف سردار حسین معروفی خاطرات دوران جنگ و اسارت وی می باشد .

گفتنی است سردار صادقی 4 مرداد ماه سال 93 عهده دار فرماندهی سپاه نینوا گلستان شده بود ، طی این چهارسال اقدامات موثری در جهت پیشبرد اهداف مقدس جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام داد و قرار است در ستاد کل سپاه ادامه فعالیت دهد .

مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا می فرمایند : سپاه « سنگر مستحکم انقلاب » و « عنصر شاخص دفاع از امنیت داخلی و خارجی و هویت برجسته و ممتاز و مورد نیاز برای پیشرفت کشور و حرکت به سوی آرمانها» است. جمله معروف امام(ره) مبنی بر اینکه «اگر سپاه نبود کشور هم نبود » به این دلیل بود که سپاه، شجره طیبه ای است که از هویت آن، ایمان و حرکت انقلابی و جهادی می تراود و حفظ کشور و انقلاب نیز منوط به استمرار این عناصر مهم است.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.