1397-03-24 04:36
2413
2
54334

سید یاسر جبرائیلی در گرگان : اصولگرایان باید با سپر کردن سینه از عملکرد 84 تا 89 دفاع می کردند / تقی زاده و خاتمی هیچ فرقی با هم ندارند

تحلیلگر ارشد مسائل سیاسی کشور گفت: از سالهای 84 تا 89 اقدامات بزرگی در کشور انجام شد که باید اصولگرایان در مقابل سیاه نمایی ها سینه سپر می کرده و از عملکردشان دفاع می کردند.

به گزارش گلستان ما ، سید یاسر جبرائیلی تحلیلگر ارشد مسائل در ضیافت افطاری جامعه بزرگ اصولگرایان استان گلستان که به میزبانی جامعه اسلامی مهندسین در حسینیه دزیانیهای گرگان برگزار شد، اظهارکرد: عملکرد دولت انقلابی از سالهای 84 تا 89 قابل دفاع بوده و به دروغ طی سالهای گذشته علیه آن سیاه نمایی کردند.

جبرائیلی افزود: اصولگرایان باید بعد از اتمام دولت دهم در مقابل این دروغ ها و سیاه نمایی سینه سپر می کردند و می ایستادند و از عملکردشان دفاع می کردند چون واقعا اقدامات خیلی زیادی برای مردم انجام شد .

وی تصریح کرد: امروز ما نباید به دنبال این باشیم که برجام برای ما کاری بکند چرا که معلوم است آمریکا به دنبال امتیاز دهی به ایران نیست و دلخوش کردن به اروپا و آمریکا ساده اندیشی است .

این تحلیلگر ارشد مسائل روز خاطرنشان کرد: از ابتدای انقلاب تا امروز دو گروه مقاومت و سازش در کشور وجود داشتند و این نکته را هم بدانیم که از سال 68 تا امروز قوه مجریه بیشتر در اختیار جریان اصلاح طلب بود که نتوانست برای مردم کاری انجام دهد .

جبرائیلی با گریز به تاریخ معاصر ایران بیان کرد: در پهلوی اول تقی زاده می خواست ایرانیان را از نوک پا تا فرق سر غربی کند و در دولت اصلاحات و امروز هم سید محمد خاتمی می گوید باید غربی شویم تا پیشرفت کنیم ، پس این دو چه فرقی ممکن است با هم داشته باشند .

وی گفت: این روزها به دنبال القا این موضوع به کل جامعه هستند که انقلاب تمام شده و این انقلاب نتوانسته موفق باشد و از یاس و ناکارآمدی سخن می گویند در حالیکه باید امیدوار باشیم و بدانیم که تازه کار شروع شده است .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

خادم

درود بر آقاى جبرائيلى كه هميشه حرف دل مردم رو ميزنه.انشاا... كه هرچه زودتر كشور ما از شر فتنه گران و غرب پرستان رهايى خواهد يافت.

0
0
پاسخ
1397-03-23 20:37
اکبر

سلامآقای جبرائیلی جز رویش های جدید انقلابیون محسوب می شود که قلم و زبان و بیان خوبی دارد .خدا حفظش کنه ان شاء الله

0
0
پاسخ
1397-03-27 07:49

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.