1397-03-02 05:49
1250
0
53645
پای حرف دل مردم در میان است !

مطالبه گری خواست بر زمین مانده مردم / لزوم احیاء ناترینگ در سیمای گلستان

جا دارد سیمای گلستان یکبار دیگر تولید و پخش برنامه ناترینگ را در دستور کار خود قرار دهد تا ضمن توجه به حقوق شهروندی، یک تریبون خوب برای انعکاس حرفهای مردم و ایجاد تحرک و پاسخگویی در مدیران و ادارات باشد .

به گزارش گلستان ما، برنامه های نو، مبتکرانه و جذاب در صدا و سیما، همواره دارای مخاطبین زیاد و طرفدارانی پر و پا قرص بوده است که برای نمونه می توان به بخش خبری 20:30، خندوانه، پایتخت، مختارنامه و ... اشاره کرد .

هر یک از این برنامه ها دارای جذابیت و پیام های خاصی بودند که توانستند ارتباط خوبی با مردم و مخاطبین برقرار کنند .

در این بین، بخش خبری 20:30 شبکه 2 سیما توانست با شیوه ای مبتکرانه و نوین، فضای مناسبی را بخشهای خبری رسانه ملی ایجاد کند که به چالش کشیدن مدیران و ایجاد تحرک در ادارات و دستگاه ها یکی از دستاوردهای آن بود .

با همه برنامه های موجود، هنوز جای خالی طرح و پیگیری حقوق شهروندی در سیما و به چالش کشیدن مدیران بی حوصله و ناکارآمد بیش از پیش احساس می شود .

در سیمای گلستان هم در سالهای 93 و 94، برنامه خبری "ناترینگ " هر چند کم و کوتاه بود ولی با ادبیاتی جذاب به نکات و موارد خوبی می پرداخت که حرف دل مردم بود و تلنگری هم به برخی ادارات و مدیران .

به نظر می رسد جا دارد سیمای گلستان یکبار دیگر تولید و پخش این برنامه را در دستور کار خود قرار دهد تا ضمن توجه به حقوق شهروندی، یک تریبون خوب برای انعکاس حرفهای مردم و ایجاد تحرک و پاسخگویی در مدیران و ادارات باشد .

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.