1397-02-30 12:33
1202
0
53565
کارشناس سیاسی استان گلستان:

انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس نابودی رژیم صهیونیستی را تسریع می‌کند

کارشناس سیاسی و فرهنگی استان گلستان با احمقانه دانستن اقدام رئیس جمهور آمریکا در انتقال سفارت این کشور به بیت‌المقدس، گفت: انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس نابودی رژیم صهیونیستی را تسریع می‌کند.

به گزارش گلستان ما ؛ حسین کریمی‌اول شامگاه شنبه در جمع دانشجویان گنبدکاووس با اشاره به اقدام نابخردانه رئیس جمهور آمریکا مبنی بر انتقال سفارت این کشور در رژیم غاصب صهیونیستی به قدس شریف، اظهار کرد: همانگونه که امام سجاد (ع) فرموده‌اند خداوند متعال دشمنان اسلام و مسلمانان را از افراد و گروه‌های احمق قرار داده است.

وی با بیان اینکه مصداق واقعی این سخن امام سجاد (ع) در شرایط امروزی رئیس جمهور آمریکاست، افزود: این فرد احمق و نادان با انتقال سفارت این کشور در رژیم غاصب صهیونیستی به قدس شریف نشان داد از اصول اولیه سیاست جهانی نیز سر در نمی‌آورد.

کارشناس سیاسی و فرهنگی استان گلستان با تاکید بر اینکه این تصمیم جاهلانه نشان داد که پیش‌بینی رهبر معظم انقلاب مبنی بر نابودی اسرائیل تا 25 سال آینده در حال وقوع است، خاطرنشان کرد: این رخداد بدون تردید این نابودی را تسریع کرده و به زودی شاهد نابودی این رژیم صهیونیستی خواهیم بود.

کریمی‌اول با اشاره به اینکه امام راحل بر محو شدن رژیم صهیونیستی از صفحه روزگار، ادامه داد: ترامپ و سیاستمداران آمریکایی باید بدانند که آتشی را که با انتقال سفارت غیرقانونی و استعمارگر آمریکا در رژیم صهیونیستی به قدس شریف افروخته‌اند تا زوال و نابودی خود آنها خاموش نخواهد شد.

وی با بیان اینکه همه مسوولان و مدیران سیاسی کشور باید مواضعی مستحکم نسبت به این اتفاق نامبارک و استعمارگرانه اتخاذ کنند، تصریح کرد: ترامپ باید عواقب این تصمیم نابخردانه خود را به روشنی ببیند و بداند که نمی‌تواند با احساسات و اعتقادات ملت‌های شریف مسلمان این‌گونه توهین کند.

کارشناس سیاسی و فرهنگی استان گلستان با تاکید بر اینکه آمریکا این روزها با شلوغ کردن فضای سیاسی در دنیا به دنبال سرپوش گذاشتن بر شکست‌های خود در غرب آسیاست، اضافه کرد: دست و پا زدن ترامپ برای مطرح شدن در سطح دنیا با اقدامات احمقانه بیشتر به انزوا و رسوایی این کشور منجر خواهد شد.

کریمی‌اول آینده فلسطین را رهایی ملت مظلوم این کشور از چنگال صهیونیست‌ها دانست و گفت: بزرگترین راهبردی که امروز مسوولان جریانات سیاسی و مقاومت در فلسطین باید آن را دنبال کنند بدون تردید حفظ وحدت، همدلی و البته روحیه مبارزه و مقاومت و تن ندادن به ذلت مذاکره و امتیاز دادن به رژیم صهیونیستی است.

وی با اشاره به اینکه آمریکا اگر می‌خواهد شکست بزرگ و سیلی سنگینی را در موضوع فلسطین دریافت نکند باید هرچه سریع‌تر به پیشنهاد عملی ایران در این حوزه عمل کند، افزود: پیشنهاد روشن ما انتخاب سرنوشت ملت فلسطین توسط خود مردم به صورت آزاد و تعیین آینده کشور از طریق قانون و نظارت‌های بین‌المللی و بازگشت نژادپرستان به سرزمین‌های خود در اروپاست./فارس

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.