1397-02-28 12:46
1961
0
53530
توسط زوج ترکمن گمیشانی شکل گرفت؛

زندگی حلال، بدون استرس و با برکت به مدد اقتصاد مقاومتی در گمیشان + تصاویر

زوج گمیشانی در یک تجربه موفق توانستند با داشته های به ظاهر کوچک خود یک زندگی راحت ، با درآمد خوب و بدون استرس را برای خانواده خود فراهم کنند.

به گزارش گلستان ما به نقل از ساحل گمیشان ، محمد دربانی به همراه همسرش حمیده کلته با دامداری و پرورش مرغ و خروس و بوقلمون و جوجه های یکروزه توانستند در آمد خوبی را کسب کنند و از میزان درآمد و زندگی خود کاملا راضی هستند.

محمد 40 ساله میگوید: من هم مثل اکثر مردم شهرهای کوچک و روستاهای کشورمان از همان کودکی با دامداری و کشاورزی و مرغ و خروس بزرگ شدم .

دربانی می گوید: اقتصاد مقاومتی که اینهمه رهبرمان تاکید می کنند چیز پیچیده و عجیب و غریبی نیست استفاده از همین داشته های کوچک و قدر دانستن همین فرصت هاست .

محمد ادامه داد: من با پرورش جوجه های یکروزه تقریبا ماهانه یک میلیون تومان درآمد دارم و در کنار آن از چرخاندن قصابی که اکثر گوشت آن را از پرورش دام های خودم تامین می کنم ماهانه یک میلیون دیگر هم درآمد دارم.

جوان گمیشانی می گوید: همسرم هم در کارها کنار من است و همکاری می کند و در کنار آن با وامی که از بسیج سازندگی گرفته در منزل خیاطی می کند و کسب درآمد می کند.

دربانی ادامه می دهد: از محل دامداری هم پس انداز می کنم و در کل چون زندگی در شهرهای کوچک و روستاها کم خرج تر است و در کنار آن گوشت و مرغ و تخم مرغ و بسیاری از مایحتاج خودت را هم تهیه میکنی در آمد زندگی برکت زیادی دارد و به راحتی میتوانی چرخ زندگی را بچرخانی .

وی در پایان گفت: با این همه فرصت به نظرم این خیلی کار درستی نیست که جوانان ما به جای یک زندگی ساده و راحت، در شهر خود را رها کنند و برای کارگری و کارهای ساختمانی به شهرهای بزرگ مهاجرت کنند.

 r1

r3

r4

r6

r7

بازدید مسئولین بسیج سازندگی از فعالیت های اقتصاد مقاومتی دریابانی 

r9

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.