1397-02-27 08:39
1204
0
53512
مدیر کل استاندارد گلستان:

اقلام پرمصرف در طرح ويژه رمضان زیر ذره بین استاندارد قرار می گیرند

مدیر کل استاندارد گلستان گفت: همزمان با فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان و در راستاي انجام"طرح اجرای هماهنگ استانداردهاي اجباري"(طاها)، اقلام پرمصرف در طرح ويژه رمضان زیر ذره بین استاندارد قرار می گیرند.

به گزارش گلستان ما ؛ محمود فرمانی مدیر کل استاندارد گلستان اظهارکرد: همزمان با فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان و در راستاي انجام"طرح اجرای هماهنگ استانداردهاي اجباري"(طاها)، به منظور ارتقا و تامين ايمني و سلامت جامعه،این اداره کل مانند سالهای گذشته اقدام به اعزام اکیپ های کارشناسی به مراکزعرضه، توزیع و فروش به منظور کنترل فرآورده های مشمول استاندارد اجباری ، با اولویت کالاهای پر مصرف در ماه مبارک رمضان می کند.

وی ادامه داد: اين طرح که تا پایان ماه مبارك رمضان ادامه دارد ، ازكالاهاي پرمصرف از قبيل انواع فرآورده هاي لبني،قندوشكر، آردگندم وبرنج، زعفران،خرما،روغن مورد مصرف درزولبيا و باميه در مراكز عرضه و فروش ، بازرسي و نمونه برداري انجام مي شود.

دبیرشورای استاندارد گلستان با اشاره به اهمیت نقش استفاده از کالاهای استاندارد در سلامت مردم خاطر نشان کرد: هدف از اجرای این طرح سالم سازی بازار مصرف و جلوگیری از توزیع کالاهای بدون کیفیت و فاقد نشان استاندارد است که ضمن جمع آوری کالاهای غیر استاندارد، با عرضه کنندگان متخلف برخورد قانونی می شود.

مدیر کل استاندارد گلستان از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه کالای غیر استاندارد موارد را به تلفن 1517 یا سامانه پیامکی 30001517 اطلاع رسانی تا کارشناسان این اداره کل در اولین فرصت اقدامات قانونی را اعمال کنند

وی در پایان خاطر نشان کرد: شهروند گلستانی می توانند با ارسال کد ده رقمی مندرج در زیر نشان استاندارد برروی کالاهای موجود در بازار به سامانه پیامکی 10001517 بصورت رایگان از اصالت پروانه کاربرد علامت استاندارد آن اطمینان حاصل کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.