1397-02-27 07:51
997
0
53511
با صدور بیانیه ای شورای هماهنگی کشتار بیرحمانه فلسطینیان را محکوم کرد؛

انتقال سفارت آمریکا به بیـت‌المقدس اقدام خبـاثت‌آمیـز علیه صلح و آزادی قدس شریف است

انتقال سفارت ایالات متحده آمریکا به قدس شریف و به رسمیت شناختن این شهر مقدس به عنوان پایتخت رژیم جعلی ، جلاد و کودک‌کش صهیونیستی که در هفتادمین سالروز تشکیل غده سرطانی اسرائیل در قلب جهان اسلام صورت پذیرفت « روز نکبت » دیگری را در تاریخ معاصر بشریت رقم زد.

به گزارش گلستان ما ؛ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان در راستای کشتار بی‌رحمانۀ فلسطینیان مظلوم به دست غاصبان صهیونیسم بیانیه‌ای صادر کرد و کشتار مظلومان فلسطینی توسط اسرائیل غاصب را به شدت محکوم کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: بی‌تردید اقدام شرورانه و شیطانی ترامپ ، عالم انسانیت به ویژه امت رسول‌الله و جهان اسلام و دنیای به اصطلاح عرب را در برابر یک آزمون بزرگ تاریخی دیگری قرار داد .

امرز ملت مظلوم و مسلمان فلسطین که همزمان با این مصیبت ، تحت تهاجم وحشیانه و قرون وسطایی دژخیمان رژیم صهیونیستی قرار گرفته‌اند و طی هفته‌های گذشته هزاران تن از شرکت‌کنندگان در راهپیمایی «بازگشت» در غزه به خاک و خون کشیده‌اند ، چشمان خود را به واکنش‌های ملت‌ها و دولت‌ها و نهادهای بین‌المللی دوخته‌اند.

این بیانیه می‌افزاد: در این رهگذر رژیم صهیونیستی و حامیان عربی و غربی آن بدانند انتقال و استقرار سفارت آمریکا به بیت‌المقدس یک خطای بزرگ راهبردی بوده و در کنار دیگر شکست‌های خفت‌بار آنان که طی سال‌های گذشته در جبهه مقاومت اسلامی به ویژه در سوریه، عراق و به تازگی در صحنه انتخابات لبنان متحمل شده‌‌اند، فایده‌ای نداشته و ماشین جنگی رژیم صهیونیستی و شبکه‌های تروریستی مورد حمایت آنان را هدف خشم انقلابی ملت‌های منطقه قرار داده و زمین‌گیر خواهد ساخت.

صهیونیست‌های اشغالگر و جنایت‌پیشه، بیش از هر زمان دیگر در 70 سال گذشته دریافته‌اند سیاست « مشت آهنین» مدت‌ها است مقهور ارادۀ خلل‌ناپذیر جبهه مقاومت به ویژه انتفاضه مردم فلسطین شده و فاقد هرگونه کارایی است و به فضل الهی در آینده‌ای نزدیک از صحنه واقعیت محو خواهد شد.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن تقبیح اقدام کاخ سفید در انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس و محکومیت شدید جنایت این روز توسط رژیم تروریست‌پرور صهیونیستی در به شهادت رساندن و به خاک و خون کشیدن جمع کثیری و زخمی کردن بیش از 2 هزار و 700 تن از فلسطینی‌های نوار غزه، این جنایت خبیثانه را از روی ترس و درماندگی و استیصال رژیم غاصب صهیونیستی از محور مقاومت و شکست در طرح‌های اخیر خود و تاکتیکی برای فرار رو به جلو و از فشار افکار عمومی هوشیار و وجدان‌های آگاه و بیدار جهانی دانسته و و آن را نمایشی مضحک و بی‌خاصیت و اقدامی شرورانه قلمداد کرد .

این بیانیه می‌افزاید: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از سازمان‌های منطقه‌ای و جهانی مدعی حقوق بشر و همۀ ملت‌های آزاده و حقیقت‌طلب می‌خواهد تا در برابر این اقدام شرورانه ، موضع قاطعانه گرفته و ایستادگی کنند و فریاد اعتراض خود را به گوش آنان برسانند. دولت مستکبر و شیطان‌صفت آمریکا و ترامپ جنایتکار نیز به خوبی این پیام مردم مظلوم فلسطین را دریافت داشته و به زودی تصویر زوال و نابودی صهیون غاصب را خواهند دید که این از وعده‌های تخلف‌ناپذیر الهی است.

این شورا نیز از همۀ کشورهای آزاده و مسلمان می‌خواهد، با فلسطینیان مظلوم و قهرمان همگام و همصدا شده و از انتفاضه پرشکوه آنان که با شجاعت جوانان غیرتمندش در شرایط تاریخ‌ساز و مرحله‌ای سرنوشت‌ساز قرار گرفته است، حمایت جدی به عمل آورده و آنان را در بازگشت به سرزمین مادری و پایان اشغالگری یاری کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.