1397-02-27 04:31
1479
0
53444
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی از مهم‌ترین وظایف رسانه‌ها است/ " انقلاب اسلامی ، افتخار به گذشته و امید به آینده" شعار چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان با بیان اینکه "انقلاب اسلامی، افتخار به گذشته و امید به آینده" شعار چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است، گفت: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و بصیرت‌افزایی جامعه در مقابل توطئه دشمنان از مهم‌ترین وظایف رسانه‌ها است.

به گزارش گلستان ما؛ حجت‌الاسلام احمدرضا احمدی امروز در دیدار با اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان گلستان اظهارداشت: عملکردها ، دستاورد نظام نیست و دستاورد انقلاب اسلامی هدف کامل نظام بوده و ثابت است اما کارنامه به واقع عملکرد دولت‌هاست و باید این دو را از هم جدا کرد.

وی افزود: در برهه بسیار حساسی قرارداریم و نباید حقیقت انقلاب اسلامی مغفول واقع شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان با اشاره به تاریخچه مطبوعات در دهه 60 افزود: مطبوعات و رسانه‌ها در آن دهه بیشتر نوشتاری بودند و با وجود اینکه رسانه‌های زیادی وجود نداشت اما مطبوعات قدرت و تاثیرگذاری زیادی داشتند.

حجت‌الاسلام احمدی ادامه داد: در آن دوران دشمن با رسانه‌های محدود اما پرحجم و فعال در برابر نظام ایجاد شبهه می‌کرد و حجم بمباران افکار عمومی  توسط دشمن زیاد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان تصریح کرد: اما امروز شرایط تغییر کرده و نیروهای ارزشی  توانمند شده‌اند و اگر بتوانیم از این توانمندی استفاده کنیم اهداف انقلاب اسلامی را به ثمره خواهیم رساند.

وی ایجاد شبهه را یکی از مهم‌ترین فعالیت های دشمنان در عرصه رسانه دانست و اظهار کرد: دیدید که پیدا شدن یک جسد مومیایی شده دستمایه رسانه‌های ضدانقلاب قرار می‌گیرد و آن‌قدر توسط دشمن کار می‌شود که در افکار عمومی  ایجاد شبهه می‌کند.

وی با اشاره به چهل سالگی انقلاب یادآورشد: یکی از وظایف رسانه‌ها در فرصت باقی مانده ایجاد صداب درست برای تبیین دستاوردهای انقلاب است که این وظیفه خانه مطبوعات و وزارت فرهنگ و ارشاد را سنگین‌تر می‌کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان متذکر شد: دشمن به دنبال برائت رژیم پهلوی از جنایات آن دوره است و مطبوعات و رسانه‌ها باید اقدامات و استراتژی دشمن را شناسایی کرده و دشمن را با قلم‌ها بیرون برانند و جنایات دوران پهلوی را برای مردم بازگو کنند. باید جوانان دهه 70 و 80 را متوجه جنایات رژیم پهلوی کنیم.

وی تصریح کرد: دشمن می‌خواهد بین کارنامه نظام و دستاوردهای نظام فاصلح ایجاد کند. باید حواسمان باشد که عملکردها، دستاورد نظام نیست و دستاورد انقلاب اسلامی هدف کامل نظام بوده و ثابت است اما کارنامه به واقع عملکرد دولت‌هاست و باید این دو را از هم جدا کرد. حوزه دستاوردها حوزه نرم است .

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان افزود: امام خمینی(ره) فرمودند انقلاب برای ما چه کرد و باید بگوییم ما برای انقلاب چه کاری انجام دادیم. رسانه ها باید تلاش کنند در این ایام به دستاوردها و عملکردهای انقلاب اسلامی بپردازند.

حجت‌الاسلام احمدی با بیان اینکه شعار محوری امسال  "انقلاب اسلامی، افتخار به گذشته و امید به آینده" است، اظهارکرد: هنر مطبوعات و رسانه ها در این  است که افکار عمومی را با نگارش، قلم گویا، با فطرت همراه کنند و این فرایندها باید سبب به این شود که یک فرد به انقلاب اسلامی خوش‌بین شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.