1397-02-22 12:39
3385
1
53386
زیر پوست استان گلستان چه می گذرد !!

جریان فتنه در اتوبان استانداری گلستان / چشم معاونتهای سیاسی و اقتصادی روشن !!!

به گفته منابع موثق حسین رفعتی لیدر فتنه 88 در گرگان به عنوان معاون سیاسی امنیتی و سید جواد قدس علوی نیز معاونت اقتصادی استانداری گلستان معرفی خواهند شد.

به گزارش گلستان ما ؛ بعد از رفتن حسن صادقلو از استانداری گلستان این روزها مدام نام افرادی برای تصاحب سمتهای معاونت استانداری و فرمانداری مرکز استان شنیده می شود که باعث اظطراب و نگرانی مردم گلستان شده است .

این اخبار از این جهت قابل تامل است که بعد از رفتن حسن صادقلو استانداری گلستان عملا توسط تیم سایه ( هاشم مهیمنی - محمدرضا صالحی - ابراهیم درازگیسو) هدایت می شود و اگر یک فتنه گر صاحب پست شود ، نباید تعجب کرد.

اما در هفته های گذشته خبر بازنشستگی علی اصغر طهماسبی معاونت سیاسی استاندار گلستان رسانه ای شد و بعد از آن گزینه های احتمالی زیادی نیز مطرح شدند اما امروز شنیده شد که گزینه جدی این سمت "حسین رفعتی" است .

حسین رفعتی از فعالین سیاسی چپگرا ، عضو حزب منحله مشارکت و فرماندار اسبق گرگان است ، او در فتنه سال 88 در تصاویر و فیلم هایی که وجود دارد لیدری "جریان فتنه" را در خیابان شالیکوبی بر عهده داشته است .

شنیدن این خبر با واکنش های مختلف و نگرانی مردم و برخی مدیران و مسئولین استانی را موجب شده است که این انتصاب را خلاف منویات مقام معظم رهبری و بی توجهی استاندار گلستان به فرمایشات ولایت فقیه در بحث فتنه قلمداد می کنند.

اما نکته جالب دیگر اینکه ؛ برخی منابع خبری احتمال حضور "سید جواد قدس علوی" مدیر کل شیلات گلستان به عنوان معاونت اقتصادی استانداری گلستان خبر می دهند .

قدس علوی برادر سید رضی قدس علوی مسئول دفتر شیخ فتنه گر صانعی است که در سال 88 در جریان عملیات برانداز علیه جمهوری اسلامی نقش مرجعیت فکری را ایفا کرده است .

قدس علوی از بستگان محمدرضا صالحی استاندار فعلی خراسان شمالی است که همواره برای سمتهای مهم استانداری کاندیدا بوده است اما جالب اینجاست که او "لیسانس خاکشناسی" دارد و انتصاب او با این مدرک در سمت معاونت اقتصادی استانداری خنده دار ، سیاسی و صوری تلقی می شود .

نویسنده : افسانه قجر

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

peyman

تا کور شود هرانکه ....

0
0
پاسخ
1397-02-22 08:49

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.