1397-02-02 10:37
1368
0
52819
نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا:

پاسداران انقلاب اسلامی مدافعان حقیقی نظام اسلامی اند

نماینده ولی فقیه درسپاه نینوا صبح امروز در مراسم جشن روز پاسدار گفت:انقلاب اسلامی وقتی پیروز شد عده ایی تصمیم گرفتند برای از بین بردن آن ،ستون های خیمه انقلاب را بزنند که در راس آن اول رهبری و دوم مردم را نشانه گرفتند.

به گزارش گلستان ما ؛ حجت الاسلام و المسلمین جعفر رعایتی ،نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا صبح امروز با حضور در مراسم جشن روز پاسدار که با حضور پرسنل سپاه نینوا و خانواده های آنها در اردوگاه شیرآباد سپاه برگزار شد گفت:ما وقتی در تاریخ ورق بزنیم ، می بینیم که افراد و ملت ها همیشه دو نوع هستند؛ بعضی از ملت ها ماندگار و جاویدالاثر اند و در نوع دیگر معمولی و رهگذرند یعنی هیچ گونه اثری از آنها در تاریخ مشاهده نمی کنید.

رعایتی در ادامه افزود:به عنوان مثال، در زمان پیغمبر کسانی در کنار ایشان به عنوان اصحاب پیغمبر بودند که عده ایی در تاریخ ماندگار شدند مثل سلمان که دنیا به او افتخار میکند اما وعده ای دیگر مثل اسامه نتوانستند تا آخر کنار پیغمبر بمانند .

این مقام مسئول گفت: انقلاب اسلامی وقتی پیروز شد عده ایی تصمیم گرفتند برای از بین بردن آن ،ستون های خیمه انقلاب را بزنند که در راس آن اول رهبری و دوم مردم را نشانه گرفتند.

وی خاطر نشان کرد:بهترین مردم کسانی بودند که محکم پای آرمان های این انقلاب ایستاده بودند و این مردم کسانی نبودند غیر از روحانیون و پاسداران که دشمنان قسم خورده انقلاب برای از بین بردن این دو قشر از مردم از هیچ تلاشی تا به این لحظه دست برنداشته است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان افزود:اتاق فکر دشمنان نظام انقلاب اسلامی برای  از بین بردن انقلاب به این نتیجه رسید که ابتدا مدل لباس پوشیدن مردم ایران را باید عوض کنیم سپس شبکه های ماهواره را افزایش دهیم وسبک زندگی غربی تجملاتی را در این شبکه ها تبلیغ کنیم.

وی در پایان متذکر شد:بر اساس آیات شریف قرآن کریم خداوند متعال می‌فرماید عدل داشته باشید و عادل باشید؛ ظلم نکنید؛ به یکدیگر بخشش و احسان کنید؛ به قوم خویشان خود اول سر بزنید واز فحشا دوری کنید.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.