1397-01-28 06:35
942
1
52609
کارشناس مسائل سیاسی:

حمله به سوریه ناقوس شکست بزرگ آمریکا از تفکر انقلاب اسلامی را به صدا درآورد/ آمریکا منتظر پاسخ مستحکم مردم سوریه باشد

کارشناس مسائل سیاسی استان گلستان با اشاره به اینکه حمله آمریکا به سوریه ضعف‌های این غده سرطانی را بیشتر هویدا کرد، گفت: این حمله ناقوس شکست بزرگ آمریکا از تفکر انقلاب اسلامی در منطقه را به صدا درآورد.

به گزارش گلستان ما، حسین کریمی‌اول امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره اقدام احمقانه و گستاخانه آمریکا و دو هم‌پیمانش در حمله موشکی به برخی مواضع در کشور سوریه اظهار کرد: همه دنیا به ویژه خود آمریکایی‌ها می‌دانند که از این اقدامات کور و بی‌فرجام هیچ سودی نخواهند برد.

وی با بیان اینکه حمله موشکی آمریکا به کشور سوریه نشان دهنده انفعال جریان غرب و ترس عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی از افزایش قدرت و نفوذ نیروهای مقاومت در منطقه است، افزود: آمریکا، فرانسه و انگلیس با نقض تمامی معاهدات بین‌المللی و قوانین حاکم در جهان و در کمال بی‌توجهی به شعارهای فریب‌کارانه قبلی خود مبنی بر عدم دخالت در سرنوشت کشورهای دیگر دست به این اقدام وحشیانه زده‌اند.

کارشناس مسائل سیاسی استان گلستان با تاکید بر اینکه این حمله در شرایطی صورت گرفت که شورای امنیت سازمان ملل تیم تحقیقاتی خود را درباره صحت و سقم حملات شیمیایی سوریه در شهر دوما به این کشور فرستاده است، گفت: هنوز تیم محقق به کشور سوریه نرسیده آمریکا در کمال بی‌شرمی دست به جنایت بزرگی زده و بدون هیچ دلیلی و تنها با دلارهای سعودی به کشور سوریه حمله موشکی می‌کند.

کریمی‌اول با اشاره به اینکه شکی نداشته باشید که این حمله عواقب بسیار سنگینی برای آمریکا به همراه خواهد داشت، ادامه داد: نتیجه این حمله در نهایت به تسریع جبهه مقاومت در منطقه و تغییر معادلات بر روی زمین به نفع نیروهای مقاومت در سوریه خواهد شد زیرا این خداست که ناصر و یاری‌دهنده جبهه حق است.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور نادان ایالت متحده آمریکا با حمله موشکی روز شنبه به سوریه که با فشار دلارهای سعودی و لابی صهیونیستی در آمریکا شکل گرفت، نشان داد که تا چه حد بی‌فکر و فاقد تحلیل سیاسی است، تصریح کرد: آمریکا با این حمله در حقیقت ناقوس شکست نهایی و بزرگ خود از ایران اسلامی و تفکر انقلاب اسلامی در منطقه را به صدا درآورد و بدون تردید به زودی باید شاهد تحولات میدانی بسیار بزرگی به نفع جمهوری اسلامی و جریان مقاومت در منطقه باشیم.

کارشناس مسائل سیاسی استان گلستان با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب نیز به صراحت این سه کشور بی‌خرد و سران آنها را جنایتکار دانسته و به آن‌ها نسبت به عواقب شوم این اقدامشان هشدار دادند، اضافه کرد: دنیا به زودی شاهد پاسخ‌های مستحکم و عملی مردم سوریه، جریان مقاومت، جامعه جهانی و آزادگان دنیا به این اقدام جاهلانه و گستاخانه سه کشور آمریکا، فرانسه و انگلستان خواهد بود.

کریمی اول با بی‌شرمی دانستن حمایت برخی کشورهای عربی از حمله موشکی آمریکا به سوریه، گفت: دشمنان نادان جریان انقلاب و اسلام ناب در منطقه با این مواضع سخیف خود بیش از گذشته هویت پلید خود را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

علی اصغر طغرایی

سلام مصاحبه دکتر بوجاری استاد دانشگاه و وحقوق بین الملل که با ایرنا کشور کرده است را منعکس کنید لبیک یا حسین ع

0
0
پاسخ
1397-01-27 10:45

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.