1396-12-27 11:48
1283
0
51770
فرمانده مرزبانی ناجا :

بستر لازم برای سرمایه‌گذاری در مناطق مرزی کشور مهیاست

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی مرزهای ما از امنیت کامل برخوردار هستند و بستر لازم برای سرمایه‌گذاری در مناطق مرزی کشور مهیاست.

به گزارش گلستان ما ؛ سردار قاسم رضایی ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه فرمانده مرزبانی استان گلستان اظهارداشت: امروز به برکت انقلاب اسلامی مرزهای ما از امنیت کامل برخوردار هستند. چه در شمال، ‌شمال غربی و چه در مرزهای شرقی و سیستان بلوچستان وضعیت مرزهای ما مطلوب است و بستر لازم برای سرمایه‌گذاری وجود دارد.

فرمانده مرزبانی ناجا ادامه داد: ‌در استان گلستان مرزهای خوب و با امنیتی داریم و امنیت کامل در مرزهای استان برخوردار است. هیچ دغدغه‌ای در مورد امنیت مرزهای استان نداریم و استان گلستان از عقبه ارزشمندی برخوردار است. شاخصه بارز مرزبانی استان گلستان ارتباط با مردم است که سبب شده که امنیت در کشور افزایش یابد.

وی افزود: در استان گلستان 4 هزار شهید تقدیم انقلاب و امنیت نظلم مقدس جمهوری اسلامی کردیم و این نشانه ایمان و اعتقاد مردم و سرمایه‌ بزرگ انسانی این استان است.

فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه خود را سرباز ولی‌فقیه در مرزبانی می‌دانم، ‌یادآورشد: آقای ولی‌الله رضایی‌نژاد فرمانده سابق مرزبانی استان گلستان مجاهد فی‌سبیل‌الله بود که در 8 سال فعالیت خود اقدامات خوبی در استان گلستان داشت.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.