1396-12-01 13:02
1064
0
50698
مدیر حوزه علمیه مکتب الزهراء(س) آزاد شهر:

ارادت اهل سنت به حضرت فاطمه(س) همانند ارادت به پیامبر(ص) است/ تربیت اسلامی فرزندان مهمترین وظیفه مادران

مدیر و مدرس حوزه علمیه مکتب الزهراء(س) آزاد شهر گفت: ارادت مردم اهل سنت به حضرت فاطمه(س) همانند ارادت به پیامبر(ص) است.

به گزارش گلستان ما، حاج آخوند طویقلی گل چشمه در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی طوبی گلستان بعد از ابراز تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: پیامبر گرامی اسلام(ص) در خصوص دخترش می فرماید: حضرت فاطمه(س) پاره تن من است این بیانگر جایگاه و عظمت این بانوی دو عالم است.

آخوند گل چشمه ادامه داد: وقتی پیامبر گرامی اسلام(ص) در بستر بیماری بود حضرت فاطمه(س) بسیار اندوهگین و بی تاب بوده است پیامبر(ص)به ایشان گفته بود که نگران نباش، اولین کسی که از این خاندان به من ملحق می شود شما هستید.

مدیر حوزه علمیه مکتب الزهراء(س) آزاد شهر تصریح کرد: پیامبراسلام(ص) بارها تاکید داشته اند که حضرت فاطمه(س) بانوی دوعالم هستی هستند و سرور بانوان بهشتی، این حضرت تنها همسر شایسته ای برای امام علی(ع) بوده است.

این روحانی اهل سنت با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا(س) مادر همه ائمه اطهار است متذکر شد: ایشان در طول زندگی خود مشقت و رنج های فراوانی کشیده است مردم اهل سنت به این حضرت ارادت خاصی قائل هستند همانند ارادتی که به رسول گرامی اسلام(ص) قائل هستند.

وی گفت: ما وظیفه داریم تمام ائمه اطهار را گرامی بداریم، پیامبر اسلام فرموده است کسانی که پاره های تن مرا(ائمه اطهار(ع)) گرامی بدارند آتش دوزخ به آنها اصابت نمی کند.

مدیر حوزه علمیه مکتب الزهراء(س) آزاد شهر با خطاب به زنان و دختران جامعه تاکید کرد: زنان و دختران باید حجاب، جهیزیه، تربیت فرزند و ... را از این حضرت بیاموزند، این حضرت در تمام این مسائل، الگو و اسوه مسائل اجتماعی و اخلاقی جهان اسلام است.

گل چشمه در پایان افزود: یکی از مهمترین وظیفه مادر، با تاسی از حضرت فاطمه(س) تربیت اولاد خانواده است، همانطوری که سرگذشت این بانوی بزرگوار جویا می شویم فرزندانی را تربیت کرده که بعد از آنها راه آنان را ادامه داده اند. تربیت اسلامی فرزندان خانواده مهمترین وظیفه مادران است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.