1396-11-29 12:27
1561
0
50652
گزارش تشییع دو شهید گمنام در گرگان؛

نسل چهارم انقلاب قدرشناس قهرمانان خوشنام / مرتبه شهدا دست نیافتنی است + تصاویر و فیلم

نسل چهارم انقلاب امروز در تشییع دو شهید گمنام د گرگان قدردان قهرمانان خوشنام بودند و بیان کردند :مرتبه شهدا دست نیافتنی است چرا که شهدا همیشه نامشان والا و ارزشمند است .

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست؛ قهرمانانی از جنس دفاع آمده اند، خوشنامانی که در دوران رزمندگی با حضرت زهرا(س) عهد می کردند که مانند مادر بی نشان بمانند .

امروز دوشهید گمنام  بردستان مردمان دارالمونین و در ایام شهادت ام ابیها تشییع شد تا  واسطه حضورشان باز هم مادر باشد .

tashyiii 1

شهدا  از یاد این مردمان قدرشناس هرگز بیرون نمی روند چرا که مسئول و بازاری و مردم عادی و نوجوانان و کودکان هم برای بدرقه آنان آمدند .

photo ۲۰۱۸ ۰۲ ۱۸ ۱۰ ۴۴ ۱۵

خانواده شهدای مدافع حرم با قاب عکس شهید هم  در ابتدای جمعیت با یادآوری باقی بودن دفاع ، آزادگی و  استمرار راه سید الشهدا را نوید می دادند .

سه عکاس نوجوان جنب و جوش خاصی در جمعیت داشتن و هر یک برای ساختن کادری مناسب و سوژه ای زیبا در تکاپو بودند .

tashyiii 3

"هانیه ملک" هنرجوی هنرستان بعثت به تصویر کشیدن حضور شهدا را سعادتی برای خود می داند و می گوید:  شهدا بدون هیچ منتی برای ما خون ها دادند و ما هم  به آنچه که به ما وصیت کرده اند باید عمل کنیم.

او می افزاید: شهدا برای حجاب بانوی مسلمان و دفاع از ولایت رفته اند و ما نیز این دو رکن اساسی کشور عزیزمان را باید ارج بگذاریم.

photo ۲۰۱۸ ۰۲ ۱۸ ۱۰ ۴۴ ۰۱

"یگانه الوند" هم شهدا اینطور تعریف می کند: زمانی که فردی  فداکاری در حق ما می کند اگر هم او را نشناسیم، برایمان ارزشمند  است و بعنوان یک ادم شایسته و گرانقدر همیشه دوستش خواهیم داشت ، شهدا نیز افرادی هستند که ما را نمیشناختند اما برای حفظ ما از جان خود گذشتند .

او ادامه می دهد:  باید فکر کنیم که شهدا یک سری انسان هایی هستند که رفتند، جنگیدند،خون دادند و اکنون برگشتند  شهدا و هم خانواده های آنان چه فداکاری کردند در حالی که خیلی از آدمها از جانشان  هم نمی گذرند.

این دانش آموز گلستانی با بیان اینکه نمایشگاه آثار شهدا کمترین کاری از است که عکاسان می توانند انجام دهند، بیان می کند: هرچند جایگاه شهدا بالاتر از این چیزهاست چرا که شهدا همیشه نامشان والا و ارزشمند است .

tashyiii 8

رضایی  فرهنگی گلستانی هم می گوید: انسان  همواره نیازمند یادآوری است و حضور و تشییع شهدا خطی براین فراموشی و روزمرگی ها می کشد .

او می افزاید: باید به نسل جدید و نوجوان انقلاب نشان داد که برای برپایی انقلاب و امنیت کشور سختی های زیادی تحمل شد و از رفتار و منش شهدا الگو گیری کنند .

tashyiii 7

یادگاری ها و بنرهای از جبهه و ایستگاه صلواتی با نام  حضرت فاطمه الزهرا(س) در طول مسیر توسط مردم  دارمومنین برپا شد، مداحان به نوحه پردازی و سینه زنی  نوای "یا فاطمه زهرا" در زمانی شعارهای "مرگ بر امریکا" ، "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ برا آل سعود" سردادند تا همگان بدانند که راه شهدا ادامه دارد واسلام با ظلم و جور جمع شدنی نیست.

به گزارش کلاس بیست؛ همزمان با ایام فاطمیه تشییع دو شهید گمنام که در دانشگاه آزاد گرگان به خاک سپرده شدند ، امروز با حضور خیلی عظیم مردم قدرشناس  و آرمانخواه گرگان از معراج‎الشهدای سپاه تا امامزاده عبدالله (ع) گرگان برگزارشد.

دقایقی از حضور حماسی مردم شهید پروردارالمومنی گرگان در کلیپ زیر:

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.