1393-08-07 16:04
4400
0
5059
سید مصطفی حقی :

شهرداری مطابق زمان کار فرهنگی کند / فضای محرم باید در شهر ملموس باشد

دادستان مرکز استان گلستان گفت : شهرداری گرگان و شورای شهرکاری کنند که فضای محرم در شهر ملموس باشد چون گرگان دارالمومنین است .

به گزارش گلستان ما ؛ سید مصطفی حقی دادستان مرکز استان گلستان ظهر امروز چهارشنبه (7 آبان) در جمع تعدادی از فعالان فضای مجازی استان گلستان اظهار کرد: در دیداری که با اعضای شورای شهر داشتم اعلام کردم که سه برنامه باید در دستور کار آنها قرار بگیرد که یکی از این برنامه ها درجه بندی ساختمانهای ساخته شده هنگام دادن پایان کار است که یک کارشناس پلیس آگاهی با حضور در ساختمان از ایمنی و ضدسرقت بودن درب ها اطمینان حاصل کند.

حجت الاسلام حقی با بیان اینکه پلیس محله و کار فرهنگی نیز از جمله اقدامات دیگری است که بایستی بدانها توجه شود خاطرنشان کرد: باید فضای محرم در شهر ملموس باشد ولی وقتی هیئتهای مذهبی مراجعه می کنند کاری صورت نمی گیرد در حالی که کار فرهنگی وظیفه آنهاست .

وی تصریح کرد : فضای جامعه نباید به یک سو برود بلکه باید همه سلایق و صداها شنیده شوند و همه گروهها در قالب قانون و شرع به فعالیت بپردازند مثلا موسیقی ، مداحی ، هییئت ها ، همایش و سینما و ... همه بایستی در چهارچوب قانون و شرع یکسان توجه شود .

دادستان مرکز استان گفت : من بعد از 23 سال به گرگان باز گشتم و معتقدم که واقعا گرگان شهر دارالمومنین است چون این شبها وقتی به تکایا و هیئتهای مختلف سرکشی می کنیم می بینیم در خیابانها پرنده پر نمی زند و همه جوانان و مردم در قالب هیئتها به عزاداری مشغولند و این نشان می دهد که مردم گرگان به امام حسین (ع) عشق می ورزند.

سید مصطفی حقی اذعان کرد: شهرداری نیز بایستی مطابق زمان و درک درست از شرایط یک مناسبت مهم مانند عاشورا به فضاسازی شهر بپردازد.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.