1396-11-21 19:03
2238
0
50359
حاشیه های حضور یک بازداشتی فتنه 88 در گرگان :

یار غار خاتمی چه ماموریتی در سفر به گرگان دارد ؟ / تکذیب میزبانی حزب ندا از جواد امام / احتمال حضور مدیر عامل بنیاد باران در کاپری !!

هیچ حزبی هم میزبانی جلسه با او را قبول نکرده است و مشخص نشده که اصلا حضور مدیر عامل بنیاد باران و یار غار سید محمد خاتمی با چه ماموریتی به گرگان سفر کرده است ؟

به گزارش گلستان ما ؛ بعد از آنکه مشخص شد جواد امام مدیر عامل بنیاد باران ، عصر امروز شنبه 21 بهمن ماه در دفتر حزب ندای ایرانیان در خیابان شهید رجایی گرگان جلسه دارد ، اما هیچ حزب یا گروهی این جلسه را تایید نکرد .

یک عضو ارشد حزب ندای ایرانیان استان گلستان نیز این جلسه را رد کرد و گفت : جواد امام مهمان حزب ندا نیست و اگر چنین بود ما از وجود چنین جلسه ای خبر داشتیم .

تعدادی از خبرنگاران هم بعد از ظهر به دفتر ندای ایرانیان گلستان در خیابان شهید رجایی طبقه فوقانی بانک ملی رفتند که با این چهره سیاسی اصلاح طلب مصاحبه بگیرند که با درب بسته مواجه شدند .

گویا تشکیلات ندا بعد از اینکه فهمید خبر حضور جواد امام به گرگان رسانه ای شده قید جلسه با این فعال و بازداشتی فتنه 88 و محکوم دادگاه انقلاب را زد تا مبادا زحمات روزهای گذشته منتجب نیا ، انصاری و فاطمه هاشمی همچون تغییر فرماندار گرگان بر باد رود .

رسانه های فعال فتنه همچون کانال فردا که آچمز شده اند نه خبر ورود مدیر عامل بنیاد باران را نه تایید و نه تکذیب کرده اند ، در حالیکه تلحویحا ارگان غیر رسمی جواد امام در گلستان بوده اند .

از طرف دیگر برخی از جوانان فعال اصلاح طلب عنوان کردند که شاید جواد امام امشب به سینما کاپری برد و به تماشای فیلم های جشنواره فجر بنشیند و بعد از آن هم مختصر جلسه ای با تعدادی از این جوانان فعال برگزار کند .

هنوز معلوم نیست که چه کسی او را به گلستان دعوت کرده و هیچ حزبی هم میزبانی جلسه با او را قبول نکرده است و مشخص نشده که اصلا حضور مدیر عامل بنیاد باران و یار غار سید محمد خاتمی با چه ماموریتی به گرگان سفر کرده است ؟

انتهای پیام /  

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.