1396-10-27 08:30
1390
0
49227
حجة الاسلام ولی نژاد:

تأثیر فعالیت های مبلّغین در جامعه باید مشهود باشد

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: باید تأثیر تبلیغ توسط مبلّغین دین ما در جامعه مشهود و ملموس باشد.

به گزارش گلستان ما به نقل از طوبی گلستان؛ حجت الاسلام والمسلمین نورالله ولی نژاد پیش از ظهر امروز در بین روحانیون مستقر شهرستان گرگان اظهار کرد: تبلیغ در جامعه باید تأثیر گذار باشد، به طور مثال اگر مبلّغی در جایی فعالیت تبلیغی داشته است باید ببینیم جمعیت مردم و استقبال مردم به مسجد بیشتر شده یا نه.

مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان تصریح کرد: تأثیر تبلیغ را در جامعه باید مشهود باشد، اگر یک مبلّغ دینی در جایی  توانست جمعیت مسجد را رو به رشد برساند مشخص می شود که فعالیت تبلیغی او تأثیر گذار است.

وی تاکید کرد: ما باید فرصت ها و تهدید های جامعه را شناسایی کنیم، از فرصت های لازم نهایت استفاده را کرده و با شناسایی تهدادت دقیق تر می توانیم در صدد رفع آن بکوشیم.

حجة الاسلام ولی نژاد با بیان اینکه مبلّغین باید ایجاد شور و نشاط را در مساجد ایجاد کند متذکر شد: باید ما دنبال چاره بگردیم و فضایی در مساجد ایجاد کنیم که جوانان ما در مساجد احساس آرامش کنند.

این مقام مسئول ابراز کرد: اطلاعات تبلیغی خود را باید جمع آوری کنیم، وقتی چنین کنیم مشخص می شود که روحانیون ما با برنامه های منظم و دقیق پیش بروند، ما باید در جامعه طوری رفتار کنیم که مردم روحانیت را از خودشان بدانند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان با اشاره به ثمره زیبایی نتیجه تبلیغ افزود: ما وقتی به نتیجه تبلیغ نگاهی می کنیم با توجه به سختی تبلیغ متوجه این می شویم که یک کار بسیار خوب و نیکویی از خود به جای گذاشته ایم و این سختی این راه از ما جدا می شود.

وی با خطاب به مبلغین حاضر در جلسه متذکر شد: اگر ما نتوانستیم در روستایی فعالیت مطلوبی داشته باشیم باید مکان تبلیغ خود را عوض کنیم، پیامبر(ص) وقتی در مکه نتوانست به خوبی تبلیغ کند به مدینه هجرت کرده بود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.