1396-10-25 14:20
2808
0
49163
طبق شنیده ها ؛

4 گزینه جدی مدیر کلی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان

4 گزینه جدی خود را آماده می کنند تا زعامت فرهنگ و ارشاد استان گستان را بدست گیرند .

به گزارش گلستان ما ؛ خبرهای جسته و گریخته از استانداری گلستان حکایت از این دارد که عبدالرضا چراغعلی مدیر کل امور اجتماعی استانداری گلستان برای تصدی گری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان خیز برداشته است .

در همین راستا وی تحرکاتی را آغاز کرده و با تنی چند از مسئولان استانی صحبت کرده وبنظر می رسد عزمش برای تصدی گری در عرصه فرهنگ و ارشاد استان جدی است.

اما نکته جدی که در این زمینه وجود دارد این است که او ذاتا ارشادی نیست و نیروی این مجموعه به شمار نمی رود برای همین گزینه های ارشادی دیگری هم در دستور کار هستند.

شیخ یعقوب مهدوی رئیس سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرگان یکی از گزینه های جدی است که برخی گروه های سیاسی اجتماعی استانی و روحانیون نزدیک به دفتر آیت الله نورمفیدی از او حمایت می کنند.

قاسم قندهاری نیز که زمانی معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان را بر عهده داشته بعضا جزو گزینه های مدیر کلی نامبرده می شود .

از دیگر گزینه هایی که اخیرا مطرح شده و شاید در خلال مراودات جشنواره ابوذر با معاون سیاسی امنیتی استاندار پررنگ ، محمد رعیت رئیس سابق اداره فرهنگی ارشاد استان بوده که بعد از روی کار آمدن فضیلت به عنوان کارشناس پژوهش اداره کل فعالیت میکند و به عنوان مسئول شرکت تعاونی مصرف اداره کل انتخاب شده است ، جزو گزینه های احتمالی این سمت است .

به هر حال آنچه که بنظر می رسد تغییر حجت الاسلام فضیلت بعد از 4 سال است و آمدن فرد جدید که بتواند اوضاع فرهنگ و ارشاد استان گلستان را سر و سامان بخشد .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.