1393-08-04 12:24
6243
16
4909
جناب آقای شاهینی !

دوستان اصلاح طلب شما سالهاست که به چهره دین اسید می پاشند

جناب آقای شاهینی ! مطلبی که شما نوشتید بر پایه شبهات و نادانسته هاست و بیش از اینکه بخواهد مشکلی را حل کند بیشتر در جامعه شبهه افکنی می کند که احتمالا اتفاقی افتاده که شیخ روشنفکر فیس بوکی ما را ترسانده است .

به گزارش گلستان ما ؛ عبدالله شاهینی یکی از شاگردان آیت الله نورمفیدی در عرایض جدیدش گفته اگر اسید پاشی به چهره دختران در اصفهان واقعیت داشته باشد این کار اسید پاشی به چهره دین است.

موضوع اسید پاشی به چند خانم در اصفهان این روزها سوژه داغی برای رسانه ها و محافل عمومی شده بطوریکه در هر کوی برزنی از آن صحبت می شود .

در استان گلستان هم جسته و گریخته این مباحث مطرح شده اما ریشه این کار یک شیطنت سیاسی است که از طرف گروه موسوم به اصلاح طلبان در کشور کلید زده شده است . در واقع کینه ای که این افراد از دین باوری مردم مومن و انقلابی ایران مخصوصا در سال 88 دارند آنها را به ترور دین و شخصیت های مذهبی کشانده تا جایی که حاضرند برای این کینه جویی اصل نظام و دین را زیر سوال ببرند .

بحث ها از آنجا شروع شد که چند ماه پیش انصار حزب الله اعلام کرد که قصد مجدد برای ورود به عرصه امر به معروف و نهی از منکر را دارد و پیرو این کار دیدارهایی هم با مقامات کشوری و انتظامی و سردار منتظر المهدی معاون اجتماعی ناجا داشتند .

نهایتا مقرر شد که طرحی در مجلس مصوب بشود که هم در آن اقدامات عملی را نداشته باشد و هم بتوان این فریضه الهی را بدرستی اجرا کرد که اخیرا این طرح به مجلس آمده که یک فوریت آن رای نیاورد و برای محکم کاری به کمیسیون رفت تا مجددا در مورد آن تصمیم گیری شود .

در همین بحبوحه جریانی مرموز که سرمنشا آن یک گروه شکست خورده سیاسی و فتنه گران می باشند طی یک برنامه حساب شده ماجرای اسید پاشی به صورت یک خانم در اصفهان را بهانه می کنند و با درست کردن سوژه هایی دیگر زمینه ، اطلاع رسانی گسترده ای را آغاز کردند . برای نمونه مردی خود را شبیه زنان در آورد و صورتش را شبیه سوخته ها کرد و گفت چند نفر اینکار را کردند که بعدها مشخص شد دروغ بوده است .

البته از این شیطنت های سیاسی در این سالها دوم خردادی ها زیاد انجام دادند و هر بار خواستند چهره دین اسلام و مسلمانان اصیل را زشت و خشن جلوه دهند و در سالهای اصلاحات شاهد از این دست برنامه ها بودیم که جریان مومن و انقلابی را با عناوینی چون طالبان و ... می خواندند .

یا اینکه در روزنامه های زنجیره که 15 نفر گرداننده 30 نشریه در تهران بودند و هر روز علیه نظام سمپاشی می کردند و حتی نوشته بودند که به خدا هم می توان اعتراض کرد و امام زمان را هم استیضاح نمود و ساحت دین اسلام را خدشه دار کردند .

این گروه خود را مسلمان اما از دریچه و پنجره ای جدید تفسیر می کند و معتقد است اسلام می تواند در شرایط گوناگون تغییر کند . حتی تا آنجا پیش رفتند که دست دادن مرد و زن را مجاز شمرده بودند در حالی که این قانون مسلّم اسلام است که زن و مرد نامحرم نمی توانند به یکدیگر دست بدهند .

این گروه که اسلام التقاطی را پذیرفته اند هر جا که دین به نفعشان نباشد آن را به سمت اهداف خود متمایل می کنند و اینگونه است که امروز شاهد این معضلات و مشکلات هستیم مثلا اگر دین رشوه خواری ، رانت خواری و پارتی بازی را ممنوع کند آنها با درست کردن روایات و احادیث جوری دین را تغییر می دهند که این رفتارهای مخرب را موجه جلوه دهد .

بله جناب آقای شاهینی ! مطلبی که شما نوشتید بر پایه شبهات و نادانسته هاست و بیش از اینکه بخواهد مشکلی را حل کند بیشتر در جامعه شبهه افکنی می کند که احتمالا اتفاقی افتاده که شیخ روشنفکر فیس بوکی ما را ترسانده است .

شما که به صحت وسقم یک حادثه اطمینان ندارید چرا در مورد آن اظهار نظر می کنید و تصورات التقاطی خود را به خورد مخاطبان می دهید و در آنها ایجاد دین هراسی می کنید .

قطعا پرداختن رسانه های بیگانه و از سوی دیگر ، همنوایی رسانه های داخلی و شخصیتهای این گروه همچون شما در راستای اسلام هراسی ارزیابی می شود و شما بیشتر از آنکه بخواهید از رقبای سیاسی خود انتقام بگیرید در ایجاد فاصله بین جوانان و دین قدم می گذارید .


نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

حسن

سلام بر دوستان عزیز . من نوشته ی جناب شاهینی را خواندم به نظرم بسیار منطقی و با زبان امروزی از حجاب دفاع کرد و به نظرم نگرانی شما بی جا است و ناشی از سوء ظن های سیاسی ...چند جمله جالب دارد که این نوع خلاف ها مورد سوء استفاده معاندان اصل دین واقع شده این مطلب رو او در نوشته اش اورده و نیز اشاره دارد که باید تبلیغات اقناعی در مورد حجاب در جامعه رواج داد و این حرف درست و منطقی است امادر نقد شما هیچ جا اشاره به جمله ای از او نشده است و فقط بر مبنای شخصیت نویسنده چند جمله را نوشته ائید و نه نقد ان نوشته به هر حال امیدوارم از فضای سیاسی و سوء تفاهمات کم کنید و حرف های هم را بهتر بفهمید ..من یکی از شاگردان جناب شاهینی هستم اگر ده تا اصلاح طلب دیندار مثل او در استان داشتیم جای شکر داشت بروید از س ک ن ایراد بگیرید که نان اصلاح طلبی را می خوره و با فریب و خدعه اصولگرایان عصر احمدی نزاد را هم فریب داد .

0
0
پاسخ
1393-08-04 12:29
حسن

...والله من که چند سال است شاگرد شاهینی هستم صادق تر و رو راست تر که هر چه در دل دارد همان به زبان می اورد ندیدم عجیب این است از این جهت صداقت و رو راستی در زبان و دل شبیه به مرحوم ایت الله طاهری است - حسن از کلاله طلبه شاغل تدریس در گرگان

0
0
پاسخ
1393-08-04 12:29
امیر

نگرانی شما به جا نیست متن خوب و منطقی بود .باتشکر امیر از گرگان دانشگاه گلستان

0
0
پاسخ
1393-08-04 12:31
امیر

اتفاقا ایشان دین هراسی نکرد چهره ی رحمانی از دین نشان داد که مثل من جوان هم جذب بشوم نوشته ی دفاع از دین بود

0
0
پاسخ
1393-08-04 12:34
شایان

شایان شما چرا همه چیز رو سیاسی می کنید من متن رو خواندم بسیار زیبا بود در دفاع از حجاب به نظرم ضد انقلاب که می خواهد بگوید اسید پاشی کار حزب الله است نیز از جناب شاهینی عصیانی باشد چون ضد انقلاب قصد دارد اصل اسلام را زیر سوال ببرد

0
0
پاسخ
1393-08-04 12:41
سیف الاسلام

شاهینی که اینجوری شد معلوم نیست شاگردش می خواهد چه بشود

0
0
پاسخ
1393-08-04 15:01
حمید

من حمید هستم طلبه حوزه امام خمینی گرگان شاگرد جناب شاهینی البته اصولگرا هستم و سایت گلستان ما را خیلی قبول دارم چون نظرات مخالف رو منعکس می کنه بر خلاف سایت های اصلاح طلب ها در خصوص نوشته جناب شاهینی چند نکته دارم

0
0
پاسخ
1393-08-05 02:22
حمید

1 - مقاله جناب شاهینی رو خوندم با اینکه بعضی نوشته های او رو قبول ندارم اما این نوشته زیبا و منطقی بود و هم اتهام ضد انقلاب از نظام را دور کرد و هم از حجاب دفاع منطقی کرد

0
0
پاسخ
1393-08-05 02:24
حمید

2-نقد شما نقد کاملی نیست کلیاتی است که بیشتر متوجه مسائل دیگر بود نه این مقاله

0
0
پاسخ
1393-08-05 02:25
حمید

3- شما نوشتید شاهینی شاگرد فلان است شما کاملا به خطا رفتید شاهینی کجا و فلانی کجا !! دو روئی و نفاق و بی صداقتی از سر و روی می بارد شاهینی هر چه باشد و من هم به او نقد دارم اما یک خوبی بزرگ دارد زبان و دلش یکی است

0
0
پاسخ
1393-08-05 02:27
حمید

4- ن همه را فریب می دهد از اصلاح طلب تا اصولگرا از خاتمی تا ناطق از احمدی نزاد تا روحانی هر روز با کسی که قدرت دارد فالوده می خوره مردی برای همه ی فصل ها اعجوبه ای است که ما اصوالگراها حالا حالاها گرفتارش هستیم

0
0
پاسخ
1393-08-05 02:30
حمید

5 شاهینی و سید علی طاهری مثل هم اند البته در اینکه وقتی راهی رو که تشخیص دادند رو راست اند و ثبات قدم دارند من اصوالگرا شیفته اخلاق خوب او هستم ...نه مانند ن که هر روز به رنگی می گرده خودش و اقازاده بزرگ وارش با همه هستند و با هیچ کس نیستند !!

0
0
پاسخ
1393-08-05 02:33
مجيدي

مطلب استاد شاهيني بسيار منطقي بود چند بار هم خودنم باز توهم زدين گلستان ما ،

0
0
پاسخ
1393-08-05 04:04
حسن

[quote name="سیف الاسلام"]شاهینی که اینجوری شد معلوم نیست شاگردش می خواهد چه بشود[/quote]من حسن از شاگردان استاد شاهینی هستم تعداد قابل توجهی از شاگردان استاد شیفته ی تواضع و فروتنی وی هستند و البته درصدی هم تفکرات سیاسی او را قبول دارند و درصدی هم قبول ندارند اما همه گی او رو دوست داریم چون روراست و صادق است نه دو رو

0
0
پاسخ
1393-08-05 04:14
حمید

سلام من حمید هستم همانطور که چلوترنوشتم به سایت شما علاقمند هستم من به عنوان یک اصوالگرا در حوزه علمیه امام خمینی از نزدیک شاهد رفتار سیاسی جناب س ن هستم و انتقادی نوشتم اما شما همان حروف مقطع رو هم حذف کردید شما از جناب استاد شاهینی انتقاد می کنید چون برا شما هزینه ائی نداره ایشان هم ادمی نیست که از کسی شکایت کنه اما جرئت انتقاد از س ن را ندارید

0
0
پاسخ
1393-08-06 04:16
نجابت

خیلی عجیب است من در نوشته ی شیخ عبدالله چیز منفی ندیدم بلکه نظام را از موضع اتهام دور کرد کاری که ضد انقلاب می خواد انجام بده و مسئله اسید پاشی رو به عده ای خود سر نسبت داد آیا من و شما که اصوالگرا هستیم باید از چند خودسر دفاع کنیم .؟!!البته جای تشکر دارد از سایت ازاد اندیش گلستان که نظر موافق و مخالف را می اندازه درود بر شما

0
0
پاسخ
1393-08-07 01:34

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.