1396-09-20 13:04
896
0
47690
مسئول بسیج رسانه گلستان:

تمدید مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره رسانه‎ای ابوذر گلستان

مسئول بسیج رسانه استان گلستان گفت: بنا به درخواست‎های اصحاب رسانه استان گلستان زمان ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره رسانه‎ای ابوذر استان گلستان تا ۲۵ آذر ماه تمدید شد.

به گزارش گلستان ما ، علی‎محمد جعفری امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران با اشاره به تمدید زمان برگزاری جشنواره ابوذر اظهار داشت: با توجه به تقاضای اصحاب رسانه استان گلستان زمان ارسال آثار به جشنواره رسانه‎ای ابوذر استان گلستان تا 25 آذر ماه تمدید شد.

وی تصریح کرد: اصحاب رسانه متقاضی شرکت در این جشنواره می‎توانند آثار خود را که تا 24 آذر ماه در یکی از رسانه‎های دارای مجوز استان انتشار داده‎اند را در 5 موضوع و برای هر موضوع 3 اثر در قالب‎های مشخص شده ارسال کنند.

مسئول بسیج رسانه استان گلستان ادامه داد: در این جشنواره جوایز برای نفرات برتر هر قالب 500 هزارتومان، نفر دوم 400 هزار تومان و نفر سوم 300 هزار تومان در نظر گرفته شده و همچنین نفرات برتر به مشهد مقدس اعزام می‎شوند.

جعفری یادآور شد: در این جشنواره قالب‎های خبر، مصاحبه، تیتر، گزارش، مقاله (یاداشت و سرمقاله)، عکس خبری، اینفوگرافی و فیلم کوتاه در نظر گرفته شده است.

وی گفت: با توجه به قالب محور بودن این جشنواره و بررسی و داوری آثار براساس قالب‌ها هر شرکت‌کننده می‌تواند در 5 موضوع و برای هر موضوع 3 اثر فارغ از قالب‌های مشخص شده ارسال کند.

مسئول بسیج رسانه استان گلستان افزود: اصحاب رسانه استان گلستان برای شرکت در این جشنواره با توجه به زمان باقی مانده هر چه زودتر اقدام کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.