1396-09-17 15:57
923
0
47557
مجمع نمایندگان استان گلستان:

اعلام پایتختی بیت المقدس برای رژیم صهیونیستی موجب رسواسازی نیات شوم امریکاست

مجمع نمایندگان استان گلستان علیه اقدام دولت آمریکا در انتقال سفارت خانه خود از تل آویو به بیت المقدس اشغالی و اعلام بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر قدس واکنش نشان داد.

به گزارش گلستان ما، در بیانیه این مجمع آمده است: اعلام نابخردانه و تحریک آمیز دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا مبنی بر به رسمیت شناختن شهر قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونستی باعث تحریک مسلمانان و شعله ور شدن انتفاضه جدید و تشدید تندروی و رفتار‌های خشم آلود و خشونت آمیز خواهد شد که مسئولیت آن متوجه دولت این کشور و رژیم صهیونیستی است.

شهر قدس که مسجد الاقصی، نخستین قبله مسلمانان را در خود جای داده است، بخش لاینفک فلسطین است و یکی از مهمترین اماکن سه گانه مقدس اسلامی به شمار آمده و از جایگاه و اهمیت ویژه‌ای نزد مسلمانان برخوردار است. این تصمیم ترامپ نه تنها به صلح و ثبات منطقه کمک نخواهد کرد بلکه موجب رسواسازی نیات شوم دولت آمریکا و بی اعتبار کردن بیشتر این کشور نزد ملل جهان خواهد شد.

مجمع نمایندگان استان گلستان ضمن محکوم کردن این توطئه رذیلانه شیطان بزرگ آمریکا از عموم مردم مومن، ولایت مدار، و شریف استان گلستان  دعوت می نماید تا همزمان با سراسر کشور با حضور گسترده و دشمن شکن خود در راهپیمایی بعد از نمازجمعه هفدهم آذر ماه، نسبت به محکوم کردن این توطئه اقدام کنند و پایان دادن به اشغال فلسطین و قدس شریف و کمک به مردم این سرزمین برای دستیابی به حقوق مسلم آن‌ها را مورد تاکید قرار دهند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.