1393-08-01 04:38
2409
4
4686
سید مصطفی حقی :

گردشگری ، صنعت و کشاورزی به عنوان زیرساختهای استان باید تقویت شوند / سرباز رهبری هستم

دادستان مرکز استان گلستان گفت : اولویت اصلی من در گلستان تقویت زیرساختهای اساسی چون گردشگری ، صنعت و کشاورزی است .

به گزارش گلستان ما ؛ حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی حقی دادستان مرکز استان گلستان در گفتگو با گلستان ما اظهار کرد : استان گلستان با این همه ظرفیت در بخش های گوناگون متاسفانه درگیر مشکلاتی است که بنظر می رسد هر چه زودتر باید رفع گردد .

حقی به رتبه سیزدهم در بخش کشاورزی ،  بیست و هشتم  در بخش صنعت و سهم نیم درصدی گردشگری استان گلستان در کشور اشاره کرد و افزود : گردشگری یکی از پتانسیل هایی است که می توانست گلستان را در سطح کشور مطرح کند و بنده اعلام می کنم که ساخت و ساز اشکالی ندارد به شرطی که به اقلیم ضربه نزند و چشم انداز گردشگری گلستان را تحقق بخشد مانند فومن و ماسوله که باعث جذب توریسم و گردشگر از همه جای کشور به استان شوند .

وی بیان کرد: زمین های کشاورزی ما وضعیت نابسامانی دارند و به شکلی نامانوس در آنها ویلا ساخته می شود و همه باید کمک کنیم که توشن ده سال بعد زیارت فعلی نشود و حداقل دو جا داشته باشیم که مردم گرگان در آن تنفس و استراحت کنند .

دادستان مرکز استان گلستان تصریح کرد: من سرباز رهبری هستم و خود را مدیون خون شهدا و مردمی می دانم که جان و مال و فرزندان خود را به این انقلاب هدیه دادند و در این راه یک ذره آبرو را هم از آنها دارم .

این مقام قضایی تاکید کرد : مبارزه با زمینخواری ، فساد و فحشا و معضلات اجتماعی ادامه خواهد یافت و در این مسیر هیچ مانعی نمی تواند عزم جهادی ما را محدود کند.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

ر. ساوری

سلامبا تشکر از روحیه انقلابی و ارزشی دادستان محترم گرگانانشاالله در احقاق حقوق مردم موفق و موید باشید .دعای خیر ما پشت سر شماست ، با صلابت و استوار باشید .

0
0
پاسخ
1393-07-30 11:08
عدالت خواه

اجرای درست و محکم قانون و قائل نشدن تبعیض بهترین هدیه جناب دادستان به استان گلستان و مردم آن است .امیدوارم در راه صحیحی که در پیش گرفته اید از هیچ فرد و گروه و فرقه و دسته ای نهراسید و با شجاعت به دنبال اجرای قانون باشید . در این سالها خیلی ها راه ها دور زدن قانون و فریب مسئولین را به خوبی یاد گرفته اند که مواجهه با آنها فراست و تیز هوشی نیاز دارد که الحمدالله در شما وجود دارد پس با توکل بر خدا مقاوم و صبور باشید .

0
0
پاسخ
1393-07-30 11:12
یک مادر

جمع آوری قلیان خانه ها که با سلامتی همه افراد بخصوص نوجوانان و جوانان و زنان بازی می کند یکی از مهم ترین خواسته های ما از دادستان است که با جدیت این مکان های آلوده را در همه شهرهای استان جمع آوری کند .دعای خیر همه خانواده ها و پدران و مادران پشت سر شماست .

0
0
پاسخ
1393-08-02 08:13
ساوری

با تشکر از آقای حقی که به عنوان دادستان و یک مقام ارشد قضایی استان به دنبال توسعه و رونق صنعت ، کشاورزی و گردشگری است .انصافا این نگاه خوب و ارزنده قابل تقدیر است . ما هم دعا می کنیم موفق و پیروز باشید اگرچه ممکن است برخی موانع و مشکلات وجود داشته باشد یا بعضی به وجود بیاورند .همه مردم محروم و مستضعف استان و امت انقلابی و حزب الله از شما حمایت می کنند .

0
0
پاسخ
1393-08-02 08:34

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.