1396-07-27 12:49
2382
4
45498
به مناسبت همایش روز استاندارد در گرگان:

تشریفات پرهزینه در مراسم روز استاندارد گلستان / نکاتی که مدیر کل جوان استاندارد بداند

تشریفاتی که ضرورتی هم نداشت و از طرفی سنخیتی هم با روز استاندارد و محتوای این واژه ندارد و معلوم نیست با چه انگیزه ای از این همه دسته گل استفاده شده است .

به گزارش گلستان ما ؛ مراسم روز استاندارد امروز به همت اداره کل استاندارد استان گلستان در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد

جدای از زحماتی که برای برگزاری این مراسم کشیده شد و جای تقدیر دارد اما یک نکته بدجوری توی ذوق می زد و آن هم تشریفات پرهزینه ای بود که برای خرید دسته گل های بزرگ انجام شد .

Standard 14

تشریفاتی که ضرورتی هم نداشت و از طرفی سنخیتی هم با روز استاندارد و محتوای این واژه ندارد و معلوم نیست مدیر کل جوان استاندارد گلستان با چه انگیزه ای از این همه دسته گل استفاده کرد .

فرمانی مدیرکل جوان استاندارد گلستان که اخیرا در جشنواره شهید رجایی استان رتبه خوبی آورده باید بیشتر دقت کند که خدای ناکرده تشریفات پرهزینه و بی اثر در ایامی که دولت از تامین هزینه های جاری هم مانده نمی تواند کار خوبی باشد.

وقتی کشاورزان هنوز پول گندم خود را دریافت نکرده اند و خیلی از مردم هم در تامین معیشت خود دچار مشکل اند با دیدن چنین تصاویری حس خوبی نخواهند داشت و ای کاش برخی صلاحدید ها در اینطور موارد گل می کرد تا این همه دسته گل های که در این مراسم بود.

Standard 24

یکی از اقدامات ماندگار حسن صادقلو حذف برنامه پذیرایی و برخی تشریفات اضافی از نشست های استانداری بود که حتی در روز تودیع ومعارفه استاندار جدید هم با حضور آن همه مهمان مطرح تنها پذیرایی سالن آب معدنی بود .

حال جا دارد که مدیران کل و روسای سازمانها نیز با تاسی از این روش در صرفه جویی هزینه ها دقت لازم را داشته باشند و پول بیت المال را در راه های بیهوده مصرف نکنند.

Standard 27

Standard 26

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

مظاهر جعفرنیا

سلام.دوست عزیز بد نبود میرفتید نوشته های روی دست گل ها را میخوندید.این دسته گلها هدیه شرکت ها و واحد های تولیدی خصوصی هست و هیچ ربطی به آقای فرمانی و اداره استاندارد نداشت.اطلاع رسانی از نوع درست و واقعیتش خوبه.

0
0
پاسخ
1396-07-27 17:43
ستاره

سلام و خسته نباشید به سردبیر و همکارانشون در گلستان ما.همانطور که تاکید میکنید از نوشتن پیغآم های کذب و توهین آمیز جلوگیری میکنید.چرا تو نوشتن خبر در مورد روز گرامیداشت استاندارد بدون در نظر گرفتن زحمات همکاران و زحمتکشان در حوضه استاندارد و شخص آقآی مهندس فرمانی پیامی مبنی بر همایش پرهزینه این سازمان نام بردید اون دسته گل های بزرگی که نوشتید هدیه شرکت تولیدی مبنی بر تبریک روز جهانی استاندارد و تشکر از فعالان استاندارد و استاندارد سازی بوده و اداره استاندارد در این زمینه بوده.لااقل عکاس و نویسنده پیام یه زحمت میدادن نوشته روی گل ها رو میخوندنتشکر

0
0
پاسخ
1396-07-27 18:02
ستاره

با سلام خدمت سردبیر محترم و همکارانشون در گلستان ماچه قدر خوبه همانطور که نوشتید از نوشتن پیام های افترا و کذب خوداری میکنید در خصوص اخبار و وقایعی هم که چاپ میکنید ی اندک تحقیق و یا توجهی کنید .خبری که درخصوص همایش پرهزینه و مخصوصا خرید دسته گل های پرهزینه و بزرگ نوشتید قابل ذکر است اون دسته گل ها اهدایی از طرف شرکت های تولیدی مبنی بر تبریک روز استاندارد و تشکر از زحمات حامیان و زحمتکشان در حوضه استاندارد بوده.چه خوب بود قبل از نوشتن این پیام و زیر سوال بردن زحمات خانواده استاندارد ی سوال یا توجه به نوشته های روی دسته گل ها میشد. 

0
0
پاسخ
1396-07-27 18:22
غرب استان

وقتی یک شرکت تولیدی و چند فعال اقتصادی به یک مدیر کل مثل استاندارد دسته گل می دهند یعنی چی ؟ این چه معنایی می تواند داشته باشد ؟ ایا بین معنای این کار با شام خوردن در جردن و میخوش فرقی هست ؟ اگر یک شرکتی به رئیس اداره مالیات دسته گل بدهد و یا جلوی پایش گاو بکشد چه معنایی دارد ؟ مردم را چی فرض کرده اید ؟ کمی به شعور مردم احترام بگذارید .

0
0
پاسخ
1396-07-30 05:54

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.