1396-07-24 13:31
953
0
45353
مسئول نهاد رهبری دانشگاه فرهنگیان :

ضربه زدن به نظام از سوی دشمنان آب در هاون کوبیدن است / صدای خرد شدن مدیریت جهانی امریکا به گوش می رسد

مسئول دفتر نهادرهبری دانشگاه فرهنگیان گلستان گفت: امریکا و هم پیمانانشان سرمایه های فراوانی برای زمین زدن ما بکار می بندند اما اب در هاون کوبیدن است چرا که نابودی درتفکر دینی جایگاهی ندارد.

به گزارش گلستان ما به نقل از دانشجو سلام، علیرضا رحیمی نژاد امروز در تجمع اعتراض آمیز دانشجویان دانشگاه فرهنگیان گرگان در واکنش به اظهارات ترامپ که در پردیس آیت الله خامنه ای در گرگان برگزارشد اظهار کرد: انتظار نداشته باشید که دشمن از ماخوشنود باشد و از ما حمایت کند.

وی  افزود: با توجه به این همه توهین ها نسبت به ملت فهیم  ایران شد اما باید با مبنای قرآن به او می گوییم، "موتو بغیرکم" ؛ با تمام عصبانیتی که از پیشرفت های انقلاب عزیز ایران دارید بمیرید، ما به توانمندی های خود درتمام مراحل ادامه می دهیم.

مسئول دفتر نهاد دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه چرا دشمن و امریکا از ما  عصبانی است، تصریح کرد: قبل از انقلاب اسلامی ایران، دو بلوک غرب لیبرال دمکراسی و شرق کمونیست را در جهان هستی داشتیم که برای منافع مادی خود در جنگ سخت و نظامی اما با انقلاب ما مخالفت می کردند.

رحیمی نژاد یادآورشد: در سال 1357 نوری منفجر شد و باعث ایجاد بارقه امید در بین همه مسلمانان آزاده جهان و باعث تشکیل حکومت دینی شد  که بگفته امام (ره) انفجار نور بود و  شکل گیری آن قطع کردن دست اجانب  شد .

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی دارای ثمره فراوانی بود، اذعان کرد: انقلاب ما باعث شد،نظریه سیاسی که برمبنای لیبرال دمکراسی غرب در همه جا گسترش یافته بود به تمایل دینگرایانه در تمام انسان ها ایجاد شود و منافع امریکا و اسرائیل و تفکر خاورمیانه جدید در منطقه را به چالش کشید .

مسئول دفتر نهاد دانشگاه فرهنگیان ادامه داد: تفکر دینی انقلاب باعث شد که نشریات و مطبوعات دینی گسترش یابد و اندیشمندان و روشنفکران مسلمان نیز  بدون ترس تفکرات خود را  اعلام کنند .

این مقام مسئول  اضافه کرد: در عرصه نظام بین الملل نیز ساختار جدیدی از حکومت اسلامی شکل  گرفت ولی نظریه مترقی انقلاب اسلامی این تفکر لیبرالی غرب را به چالش  کشید.انقلاب  اسلامی باعث شد که نابودی رژیم صهیونیست به شمارش معکوس بیفتد.

وی با بیان اینکه ما در تفکرات دین خود معتقد هستیم که این رژیم با همه دبدبه و کبکبه ازبین خواهد رفت ، گفت: صهیونیست ها هم معتقد هستند که باید بساط خود را از امریکا جمع کند و خود می داند که صدای خرد شدن مدیریت جهانی امریکا به گوش می رسد.

رحیمی نژاد فلسطین را خط مقدم اسلام بیان کرد و گفت: انقلاب باعث شد، برای جنگ تفکر خاورمیانه فلسطین جلوه خاصی بگیرد.

وی با تاکید بر اینکه نباید ازامریکا  انتظار حمایت و خوشنودی داشت، گفت: امریکا و هم پیمانانشان سرمایه های فراوانی برای  زمین زدن ما بکار می بندند اما اب در هاون کوبیدن است چرا که نابودی درتفکر دینی جایگاهی ندارد.

مسئول دفتر نهاد دانشگاه فرهنگیان اذعان کرد: ثمره این انقلاب مردان و شیرزنانی هستندکه دهان شغال ها و روباه ها غربی را با نعره حیدری خواهیم کوبید و فرزندانی تربیت شدندکه سد بسیارمحکمی در مقابل غرب هستند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.