1396-07-22 06:47
1534
0
45235
آقای هاشمی احترام خبرنگاران را حفظ کنید

اولین درخواست خبرنگاران گلستانی از استاندار جدید + متن بیانیه

تعداد زیادی از خبرنگاران گلستانی از سید مناف هاشمی استاندار جدید گلستان خواستند تا به شرایط معیشتی و بیمه خبرنگاران توجه جدی و واقعی بکند .

به گزارش گلستان ما ؛ تعدادی از خبرنگاران گلستانی طی نامه ای سرگشاده خطاب به سید مناف هاشمی استاندار جدید گلستان نوشتند :

بسم الله الرحمن الرحیم

حسبنا الله و نعم الوکیل ، نعم المولی و نعم النصیر

حضور مبارک دکتر سید مناف هاشمی استاندار گلستان

با سلام و تقدیم خالصانه ترین احترام ها ؛ جای شکر دارد که که فصل تغییر مدیریت ها به ایستگاه حضرتعالی رسید و انتظار است این فصل را قدر دانسته و این امانتی که از خون شهدای انقلاب اسلامی به شما به ودیعه سپرده شده به درستی استفاده نمایید .

همانطور که نیک می دانید قشر خبرنگاران یکی از موثرترین اقشار جامعه و زبان گویای مردم و مسئولین بوده و همواره وضعیت زندگی و شغلی آنها دستخوش تغییرات نامیمون گشته و تاکنون نیز همت جدی و عزم واقعی برای حل آنها صورت نگرفته است .

امروز اصحاب رسانه استان با مشکلات معیشتی ، بیمه و بعضا بی احترامی از سوی برخی مدیران مواجه هستند و می طلبد حضرتعالی با درایتی که دارید در جهت حل این موضوعات اقدام عاجل بفرمایید .

برخی بی توجهی ها آنقدر سخت است که برخی اوقات خیلی از خبرنگاران بی رمق و سست شده و روحیه خود را می بازند به عنوان مثال در تاریخ 1 شهریور ماه 96 یکی از ادارات کل استان گلستان یک قرارداد رسانه ای برای تولید خبر و انشتار آن با یک کانون آگهی – تبلیغاتی می بندد که اصلا خبرنگار و رسانه ای برای تولید و انتشار اخبار در اختیار ندارد .

این در حالیست که اصحاب رسانه استان گلستان خود بهترین و حرفه ای ترین روزنامه نگاران هستند و جا داشت این اداره کل بجای این زد و بندها به طرف خبرنگاران متمایل می شود تا از عواید این کار خبرنگاران واقعی استفاده می کردند .

انتظار اصحاب رسانه استان گلستان اینست که این قرارداد ظالمانه در حق خبرنگاران و رسانه ها زحمتکش استان را هر چه سریعتر لغو نمایید .

جناب هاشمی استاندار محترم استان !

از این دست موارد زیاد است ، مخصوصا در باب توزیع آگهی و نحوه همکاری ادارات با رسانه ها که ان شاء الله در دیداری صمیمی و رودررو بسیاری از موارد به سمع و نظر حضرتعالی خواهد رسید .

امیدواریم این انتصاب بجا از طرف دکتر روحانی رئیس جمهور منشا خیر و برکت برای استان سرسبز اما محروم گلستان گردد .

جمعی از روزنامه نگاران استان گلستان

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.