1396-07-21 08:32
2827
0
45198
دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس؟!

صباح: میزبانی شام شاندیز توسط گروه لبنیاتی صباح کذب محض است / تربتی نژاد: دعوت شام از طرف گروه لبنیاتی صباح انجام شد!

روابط عمومی های دفتر نماینده مردم گرگان و آق قلا و گروه صنعتی صباح پیرامون انتشار خبری مبنی بر مراسم شامی که در رستوران شاندیز تهران برگزار شد، در بیانیه های جداگانه واکنش نشان دادند.

به گزارش گلستان ما، روابط عمومی های دفتر نماینده مردم گرگان و آق قلا و گروه صنعتی صباح پیرامون انتشار خبری مبنی بر مراسم شام در رستوران شاندیز تهران که در تاریخ 16 مهر 96 با حضور برخی از نمایندگان استان، تعدادی افراد ناشناس و سید مناف هاشمی استاندار جدید گلستان برگزار شد، در بیانیه های جداگانه و تناقض آمیز واکنش نشان دادند.

بیانیه روابط عمومی دفتر تربتی نژاد، نماینده مردم گرگان و آق قلا:

بسمه تعالی

با سلام و احترام، ضمن تشکر از حساسیت و دلسوزی برخی از کاربران فضای تلگرامی نسبت به مسائل جامعه از جمله موضوع جلسه شام رستوران شاندیز تهران، لازم می دانیم جهت تنویر افکار عمومی موارد زیر را باطلاع مردم شریف برسانیم:

1-دعوت شام از طرف آقای ابراهیمی(گروه لبنیاتی صباح)انجام گرفت که آقای دکتر تربتی نژاد هیچگونه اطلاع قبلی از کم و کیف آن نداشتند، ضمن اینکه رستوران مذکور یک رستوران عمومی و مجاز بود که از طبقات مختلف در آن حضور داشتند و البته که با رستوران های شهرستان ها تفاوت فاحش داشت. 

2-در این مهمانی برخی از نمایندگان استان از جمله دکتر تربتی نژاد (نه بعنوان دبیر مجمع نمایندگان) و تعدادی افراد ناشناس و آقای دکتر سید مناف هاشمی حضور داشتند که صحبت های مختلفی از جمله بحث انتصابات استاندارها توسط وزارت کشور مطرح شد بدون اینکه هیچگونه موافقتی یا قولی در مورد فرد خاصی مطرح شده باشد.

تاکید می گردد که نظر مجمع نمایندگان گلستان همان نظری است که در نامه شماره 223/م گ مورخ 96/07/12 خطاب به وزیر محترم کشور اعلام شده است و هیچگونه تغییری تا کنون در آن ایجاد نشده است و آن تاکید نمایندگان بر اولویت دادن به نیروهای توانمند و واجد شرایط بومی و استانی بوده است. ضمن اینکه همگان مستحضرند مسئول اصلی عزل و نصب استانداران دولت و وزارت کشور است و سایر عوامل از جمله نمایندگان مجلس کم و بیش صرفا نقش مشورتی دارند.

3- این گونه دعوت ها و شرکت در جلسات چه در مکان های محقر پائین شهری و چه در بالای شهری توسط موکلین و مردم امری روزمره است که معمولا نمایندگان برای استفاده از وقت ها و فرصت ها برای شنیدن مشکلات و نقطه نظرات و حتی 3 جهت شرکت در جشن ها، شادی ها و عزاداری ها در آنها حضور پیدا می کنند.

4- مجددا ضمن تشکر از اصحاب رسانه و استقبال از ارائه انتقادات مردم شریف و نخبگان جامعه و موکلین محترم از همگان درخواست می شود که ان شاا... به دور از هرگونه سیاسی کاری و قصد تخریب عمدی در میدان اجرای واجب امربه معروف و نهی از منکر بیش از پیش فعال باشند تا از این رهگذر همواره در راستای سالم سازی محیط و جامعه نقش موثر خود را ایفا نمایند.

با تشکر و آرزوی توفیق الهی برای همگان

روابط عمومی دفتر دکتر تربتی نژاد، نماینده مردم شریف گرگان و آق قلا


بیانیه روابط عمومی گروه صنعتی صباح:

با سلام خدمت هم استانی های عزیز گلستانی

نظر به اینکه در چند روز اخیر مطالب کذب و خلاف واقع در خصوص برگزاری جلسه ای در محل سالن غذاخوری شاندیز فی مابین تعدادی از نمایندگان محترم استان و استاندار محترم جدید استان و سایرین به میزبانی گروه صنعتی صباح در برخی کانال ها و گروه های تلگرامی درج شده به اطلاع می رساند:

مدیریت مجموعه صنعتی صباح هیچ اطلاع و نقشی در دعوت و برگزاری و میزبانی جلسه مذکور نداشته است .

مزید بر آن، مدیریت و پرسنل این مجموعه صنعتی هیچکدام در جلسه مذکور حضور نداشته و طبعا از کم و کیف چنین جلسه ای بی اطلاع بوده اند،  لذا مطالب مطروحه کذب محض می باشد .

از آنجا که گروه صنعتی صباح فعالیت اقتصادی در زمینه تولید و اشتغال را مبنای فعالیت های خویش قرار داده لذا ضمن اجتناب از ورود به مباحث بی حاصل باندی و جناحی و تفرقه افکنانه همگان را به وحدت، کار و تلاش بیشتر برای اعتلا و توسعه استان عزیز گلستان دعوت می نماید.

روابط عمومی گروه صنعتی صباح

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.