1396-07-20 10:35
1517
0
45175
تکمیلی / مربیان متحصن در آموزش و پرورش؛

ناله مربیان پیش دبستانی از بی عدالتی در آموزش و پرورش/ تحصن جاماندگان استخدام در مقابل اداره کل آموزش و پرورش گلستان + تصاویر

مربیان پیش دبستانی استان گلستان که جاماندگان تبصره 10 ماده 17 استخدام مربیان هستند از بلاتکلیفی درپذیرش و استخدام خود در آموزش و پرورش باردیگر مقابل آموزش و پرورش استان تجمع کردند.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست؛ حدود 100 مربی پیش دبستانی استان گلستان که جاماندگان تبصره 10 ماده 17 استخدام مربیان هستند باردیگر مقابل آموزش و پرورش گلستان تجمع کردند.

این مربیان با انتقاد از سیاست جذب معلمان دراستان خواستار تسریع در استخدام خود در آموزش و پرورش شدند .

این تحصن سومین تجمع متوالی در روزهای اخیر است که حداقل 100 نفر از مربیان با هماهنگی از سراسر استان  در مرکز استان جمع شدند .

مربیان در این تجمع می گویند: ما می خواهیم بر طبق قانونی که خود به اصلاح آن از سوی نمایندگان  پرداختیم، استخدام شویم .ما بیش از 10 سال سابقه در پیش دبستانی داریم .

photo ۲۰۱۷ ۱۰ ۱۲ ۱۱ ۳۲ ۰۹

"عبدالرضا چراغعلی" مدیرکل اجتماعی استان گلستان که از سوی استانداری گلستان بعنوان نماینده مربیان به اداره کل آموزش و پرورش مراجعه کرده است ،جلسه ایر را پشت درهای بسته با مدیرکل و نمایندگان مربیان پیش دبستانی  ترتیب داده است.

این مقام مسئول در گفتگو با خبرنگار کلاس بیست؛ پیگیر مطالبات قانونی مربیان شدیم. صحبتهایی با معاون سیاسی امنیتی و مدیرکل آموزش و پرورش گلستان داشتیم و خوشبختانه قرار شد از چند محور پیگیر شویم .

در 72 ساعت آینده نیازشهرستان ها از سوی آموزش و پرورش احصا می شود

چراغعلی افزود: قرار شد در 72 ساعت آینده نیاز های شهرستان ها احصا شود  و توسط اداره کل  آموزش و پرورش استان یکسریی جابجایی ها و شیفت هایی مشخص  شود چه جایی برای تعدادی از آنها باز شود .

مدیرکل  امور اجتماعی استانداری گلستان تصریح کرد: همزمان از مقام عالی استان می خواهیم نامه ای برای وزارت آموزش وپرورش  تدوین ودرخواست کد ومساعدت هایی که باید در استان انجام شود .

چراغلی  گفت: امروز نشست باهمه با نمایندگان مجلس یا با دبیر مجمع  انجام شود تا از نمایندگان بخواهیم روند تسریع پیگیری های وزارت را انجام دهند .

photo ۲۰۱۷ ۱۰ ۱۲ ۱۱ ۳۲ ۱۱

وی  اذعان کرد: امید داریم در آینده ای نزدیک با توجه به امتیاز بندی که آموزش و پرورش صورت داده و در روز شنبه تکمیلش خواهد کرد، تعداد قابل توجهی از آنان مشکلشان حل می شود برای مشکل همه آنان نیز تلاش هایی را انجام می دهیم.

به گفته "آزاد" یکی از نمایندگان مربیان پیش دبستانی  ظهر امروز جلسه ای با حضور مهندس چراغلی و "نورمحمد تربتی نژاد" نماینده گرگان و آق قلا انجام  با حضور نمایندگان اداره کل و مربیان انجام شد و مقرر شد؛  نامه ای از سوی آموزش وپرورش استان به وزارت آموزش و پرورش برای  گرفتن کد و مساعدت برای استخدام مربیان انجام شود .

وی افزود: نمایندگان استان نیز پیگیری روند پاسخ دهی به نامه و گفتگو با وزیر را انجام دهند .

به گزارش کلاس بیست؛ تحصن مربیان پیش دبستانی استان گلستان طی سال های اخیر از انگشتان دو دست هم گذشته است و هر بار مسئولان وعده هایی را برای استخدام در آموزش و پرورش می دهند، این بارهم باید منتظر باشیم، استاندار جدید گلستان درنخستین مواجهه خودبا آموزش و پرورش چگونه همکاری خواهد کرد تا مربیان نیز به حقی که مدعی هستند برسند .

گفتنی است؛ "محمد رضا وطنی" مدیرکل آموزش و پرورش گلستان از گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری ممانعت کرده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.