1396-07-14 08:35
855
0
44932
هاشمیان در واکنش به موج تازه تخریب علیه مسئولان قضایی کشور؛

هجمه علیه مسئولان قضایی کشور تازگی ندارد/ موج اتهامات و تخریب ها گواهی بر عملکرد انقلابی مسئولان قضایی است

رئیس کل دادگستری گلستان در واکنش به موج تازه ی تخریب و تهمت ها بر علیه مسئولان قضایی کشور ؛ موج اتهامات و تخریب ها گواهی بر عملکرد انقلابی و درست مسئولان قضایی کشور است .

به گزارش گلستان ما ؛ "هادی هاشمیان" رئیس کل دادگستری گلستان در واکنش به موج تازه ی تخریب و تهمت ها برعلیه مسئولان قضایی کشور اظهارکرد: این گونه اتهام زنی به قوه قضاییه تازگی ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که علت این هجمه در این برهه از زمان علیه دستگاه قضایی کشور چه می باشد افزود: موج اتهامات و تخریب ها گواهی بر عملکرد انقلابی و درست مسئولان قضایی کشور است.

رئیس کل دادگستری گلستان با اشاره به موج تازه ی تخریب و تهمت بر علیه مسئولان قضایی کشور تصریح کرد: بداندیشان گمان می کنند با تیر تهمت و شایعه می توانند خللی در اراده ی قوه قضاییه برای برخورد با مفاسد و فتنه گران ایجاد کنند.

"هاشمیان" در ادامه با بیان این که قوه قضاییه و در راس آن رئیس قوه قضاییه سال هاست آماج  تخریب ها و تهمت هاست اظهار کرد: این هجمه ها نشان می دهد قوه قضاییه در مسیر درست حرکت می کند و ترس از افشا شدن ماهیت گروه های معاند ، باب تازه ی این تهمت ها را باز کرده است.

این مقام مسئول قضایی استان گلستان در پایان تاکید کرد: بی شک ، قوه قضاییه و در راس آن رئیس قوه قضاییه همچون گذشته بی توجه به این تهمت ها ، مستقل و مقتدر عمل خواهد کرد.

خبرنگار : هادی احمدی

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.