1396-07-14 07:07
1086
0
44914
مرتضوی :

شیوه انتخاب شهردار گرگان تصمیم شورایی نبود / فاصله گرفتن از نام صادقلو را مطلوب نمی‌دانم

عضو شورای شهر گرگان در انتقاد به نحوه انتخاب شهردار گرگان گفت : تعیین شیوه ی کنونی در انتخاب شهردار، یک تصمیم جمعی و شورایی نبود.

به گزارش گلستان ما ؛ سید محمد مرتضوی عضو شورای اسلامی شهر گرگان در انتقاد به نحوه انتخاب شهردار گرگان گفت : تعیین شیوه ی کنونی در انتخاب شهردار، یک تصمیم جمعی و شورایی نبود.

مرتضوی افزود : این تصمیمی بود که بدون اطلاع رسانی و اخذ نظر کلیه ی اعضایی که به نسبت برابر در زمان تعیین شهردار از حق رأی برخوردارند، انجام پذیرفت و در این شیوه و در حضور رسانه ها از اظهار برخی موارد معذوریم که یقینا ً این معذوریت بر فرآیند انتخاب شهرداری شایسته برای شهر گرگان اثر می‌گذارد.

وی تصریح کرد : از سویی نگران نتیجه ی روند کنونی هستیم و از سویی پرهیز داریم از اینکه به اعتبار و شخصیت کاندیداهای حاضر در نشست در مقابل رسانه ها خدشه ای وارد شود، حضور رسانه ها در مرحله ی پایانی انتخاب شهردار از میان گزینه های نهایی می‌توانست مؤثرتر باشد.

عضو دوره پنجم شورای گرگان اضافه کرد : علیرغم عدم حضور در جلسات رسانه ای کاندیداها که ما را از بیان صریح انتقادات مان باز می‌دارد و ارتباطی نیز با مسائلی از قبیل آبستراکسیون و امثالهم ندارد، همچنان تمامی مباحث طرح شده در جلسات را رصد می‌کنیم و نظراتمان را به طور صریح به دیگر اعضای محترم شورا انتقال می‌دهیم.

مرتضوی یادآور شد : گزینه ی اول اعلامی ما به مردم نیز در زمان حضور در انتخابات، آقای صادقلو بودند که اکنون فاصله گرفتن از نام ایشان را مطلوب نمی‌دانیم .

وی در پایان بیان داشت : عليرغم اخبار و شائبه ها در خصوص سفر تعدادی از اعضای شورا به تهران و شايعات درباره نشستهاي خصوصي، اميدواريم شاهد انتخاب شهرداري توانمند، شايسته و برخوردار از جميع شرایط لازم با اجماع اعضاي شورا براي اداره ی شهري به عظمت گرگان عزيزمان باشيم.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.