1396-07-12 20:11
2447
0
44870
آیا پای گزینه بومی استانداری در میان است؟

کاسبی یک میلیاردی کانالی معلوم الحال از یک اداره کل در گلستان / پشت پرده این معامله چیست ؟

 اخیرا یکی از ادارات کل استان گلستان در یک اقدام قابل تامل اقدام به انعقاد قرار یک میلیارد ریالی در حوزه رسانه با یک مجموعه غیر مرتبط و یک عنصر معلوم الحال نموده است .

به گزارش گلستان ما ؛ در اقدامی عجیب و بی سابقه ، یکی از ادارات استان گلستان اقدام به انعقاد قراردادی تحت عنوان " ارتباط با رسانه ها " با یک جریان ( فرد ) شبه خبری معلوم الحال نموده است.

ارزش ریالی این قرارداد برای مدت 12 ماه به مبلغ یک میلیارد ریال معادل یکصد میلیون تومان بوده و که از شهریور ماه آغاز شده است .

ظاهر مفاد این قرارداد به انعکاس اخبار و گزارشات خبری حوزه فعالیت این اداره کل بر می گردد و جالبتر و قابل تامل تر اینجاست که این قرارداد با یک " کانون آگهی و تبلیغی " و به نام یکی از بستگان درجه یک مدیر این کانال زرد تلگرامی بسته شده است.

ابهام و سوال اساسی در انعقاد چنین قراردادی اینجاست که چرا با توجه به حضور رسانه های حرفه ای گوناگون و خبرنگاران فعال و متخصص در استان گلستان این قرارداد با یک فرد کاملا بی ارتباط و ناشناخته در این حوزه بسته می شود .

این قرارداد در حالی با این مبلغ کلان منعقد شده است که کل اعتبار روابط عمومی این اداره کل و یا سایر ادارات مشابه در سالهای اخیر ، اجازه و امکان انعقاد چنین قراردادهایی را نمی دهد و چنین سابقه ای هم بدین شکل وجود ندارد .

در همین رابطه ، شنیده های موثق حکایت از آن دارد که این قرارداد برای پوشاندن برخی ماجراها در آن اداره کل و فعالیتهای خاص برای استاندار شدن یکی از گزینه های بومی مدنظر مدیر همین کانال زرد تلگرامی و ... بدین شکل منعقد شده است .

مستندات و جزئیات این قرارداد و پشت پرده های این معامله و افراد دخیل در آن ، نزد این پایگاه خبری تحلیلی موجود است که اگر این قرارداد در اسرع وقت بطور رسمی باطل نشود ، متن قرارداد و سایر موارد مرتبط با این ماجرا منتشر می شود .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.