1396-07-01 13:23
1142
1
44423
معاون پارلمانی رئیس جمهور در دولت دهم:

امروز ظریف هم دلواپس برجام شده است / آمریکا می خواهد ظاهر برجام را حفظ و آن را از درون تهی کند/ قدرت جمنا در آینده بروز و ظهور بیشتری خواهد داشت

معاون پارلمانی رئیس جمهور در دولت دهم گفت: عده ای در گذشته به تذکرهای ما خرده می گرفتند و عنوان دلواپسی را فحش تلقی می کردند اما امروز با سخنان سخیف ترامپ خود دلواپس شدند.

به گزارش گلستان ما به نقل از پاسرو؛ حجت الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج الدینی، در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: خاطره ها و ایثارگری های دلاورمردان دوران دفاع مقدس الگوهای اقتدار نظام ما هستند و امروز مدافعان حرم ادامه دهندگان راه همان رزمندگان هستند.

نماینده ادوار مجلس در ارزیابی اجمالی جبهه اصولگرایان و جمنا افزود: اصولگرایان و همه گروه های سیاسی این دوران را دوران بازسازی برای خود و تقویت تشکیلات درون گروهی آسیب شناسی نسبت به گذشته تعیرف کرده اند، جریان اصولگرایان نیز با طیف های مختلف هر کدام در مجموعه خود این برنامه ها را دارند.

وی متذکر شد: شاهد برگزاری مجامع مختلف احزاب اصولگرا در آینده خواهیم بود، در کنار این ها تشکیلات فراگیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب(جمنا) فعالیت های خود را ادامه می دهد، بازنگری در ساختار تشکیلاتی داخلی نیز از جمله برنامه های جمناست و جلسات را چه در شورای مرکزی و چه در حوزه اقشار ادامه خواهد داد.

نماینده ادوار مجلس تأکید کرد: جمنا نقش یک حزب را ندارد بلکه یک حرکت فراحزبی و در عین حال فراگیر و جامع در کنار نیروهای انقلابی و اصولگراست که اصلی ترین هدف آنان ایجاد همگرایی و وحدت در میان نیروهای انقلاب است و حتی افرادی که حزبی و تشکیلاتی نیستند در این جمع سازماندهی می شوند.

قدرت جمنا در آینده بروز و ظهور بیشتری خواهد داشت

وی در مجموع فعالیت جمنا را موفقت آمیز ارزیابی کرد و گفت: یکی از خروجی آنها در دوران ریاست جمهوری آشکار شد که با وجود طول عمر کوتاه نقش وحدت آفرین ایفا کردند و نهایتا به وحدت کاندیدایی رسیدند.

میرتاج الدینی ادامه داد: جمع شدن 16 میلیون رای در یک مجموعه در مرحله دوم یک دولت، رای کمی نیست ،بنابراین آرای نیروهای انقلابی و اصولگرا اقلیت در جامعه نیستند بلکه رای کثیری است به همین منظور جمنا به فعالیت خود ادامه می دهد و در آینده بیشتر بروز و ظهور خواهد داشت.

سخنان ترامپ هشدارهای مقام معظم رهبری در برجام را آشکار کرد

نماینده پارلمانی رئیس جمهور در دولت دهم در بخش دیگر سخنانش به سخنان اخیر ترامپ در سازمان ملل اشاره و ابراز کرد: موضع گیری هایی که ترامپ در برجام داشت حقایقی که مقام معظم رهبری نسبت به آن هشدار می دادند را آشکار کرد ضمن اینکه بدعهدی دولت آمریکا را دوباره مشخص کرد و دیگر آمریکا در جهان قابل اعتماد نخواهد بود

آمریکا می خواهد ظاهر برجام را حفظ و آن را از درون تهی کند

وی تأکید کرد: کسی باید خیلی ساده لوح باشد تا به این باور برسد که آمریکا متعهد است، آمریکا می خواهد در عین اینکه ظاهر برجام را به ظاهر حفظ کند آن را از درون تهی کند و همان امتیازهای اندک را نیز خنثی کند، آمریکا می خواهد به خوی استکباری خودش که را بر برجام حاکم کند.

نماینده ادوار مجلس تصریح کرد: همانطور که آقا فرمودند آمریکا از دست ما عصبانی است چرا که تمام طرح هایش برای خاورمیانه شکست خورده است، سنگر اول آن هم ایران بوده است، امروز رزمندگان نیروهای مقاومت در منطقه پیشتار و پیشرو در ایران اسلامی در محور مقاومت است که این زورگویی ها و حرف های بدون منطق این عقاید را روشن می کند.

کسانی که به دلواپسان فحش می دادند دلواپس شدند

وی با تأکید بر سخنان سخبف ترامپ، افزود: در واقع نیروهای انقلاب از همین مسائل نگران و دلواپس بودند و مذاکره کنندگان را همواره به این مسئله هشدار می دادند که مواظب باشید که طرف مذاکره آمریکای بدعهد بوده و قابل اعتماد نیست، متاسفانه عده ای عنوان دلواپسی را آنچنان کوبیدند که به فحش تبدیل شد الان خود اینها به گروه دلواپسان وصل شدند، اگر بگوییم ظریف هم در حرفهایش به دلواپسان اضافه شده است حرف مبالغه آمیزی نگفته ایم.

حواشی فوتبال را نباید به پای یک ملت گذاشت

میرتاج الدینی در پاسخ به حواشی پیش آمده از سخنان یک فوتبالیست ملی در خصوص سوریه، متذکر شد: حواشی فوتبال را نباید به پای یک ملت بگذاریم یک عده قلیلی در رابطه با موضوع مسابقه ایران و سوریه سخنان زیادی می گفتند اما در مقابل صراحت زورگویی های ترامپ علیه ایران سکوت کردند، این قابل توجه است، اگر واقعا طرفدار ملت ایران هستند یک توئیت هم در مقابل ترامپ می گذاشتند این حاکی از خبث و ضدیت با ملت ایران و انقلاب را نشان می دهد، اما در داخل کشور همه گرایش های سیاسی یک موضع واحد را در مقابل ترامپ داشتند، رئیس جمهور نیز موضع تندی داشتند که قابل توجه است.

وی پس از آن به رویکرد مجلس دهم اشاره و خاطرنشان کرد: مجلس دهم همکاری خوبی با دولت دارد و در مجموع می توان گفت راهبرد این مجلس تعامل و همکاری با دولت است، در این مجلس سه طیف نیروهای انقلاب، اصلاح طلب ها و اعتدالیون و گروه ممتنع و بینابینی حضور دارند.

همکاری مجلس با دولت را می پسندیم/ جمنا هنوز برای ورود به مجلس اقدامی نکرده است

میرتاج الدینی مجلس را بهترین راه برای پیگیری وعده های دولت خواند و ابراز کرد: انتظار از مجلس دهم چنین انتظاری است در عین حال همکاری و تعامل با دولت را هم ما می پسندیم اما جمنا و سایر تشکل های انقلابی هنوز زود است و برای مجلس دهم کاری شروع نکردند اما طبیعی است همه ی گرایش ها بخواهند در این زمینه فعالیت کنند.

رقیب هراسی در انتخابات باعث شد مردم مشکلات اقتصادی را فراموش کنند

وی در پاسخ به پرسشی در خصوص انتخاب دوباره روحانی برای ریاست جمهوری با وجود مشکلات اقتصادی گفت: تبلیغات انتخابات را به طرف بحث های سیاسی بردند و مردم روی مشکلات اقتصادی انتخاب نکردند رقیب هراسی به انتخاب دوباره روحانی کمک کرد، بحث دیوارکشی و اعدام و زندان مردم را ترساند تنها این لایه را بالا آوردند مردم دیگر بیکاری و رکود اقتصادی را مدنظر قرار نداده اند.

نماینده ادوار مجلس تأکید کرد: اکنون آنچه انتظار می رود این است که دولت با توجه به سبقه چهار ساله اش و همسویی با سایر نهادها به گفته های خود جامه عمل بپوشاند، مشکلاتی نیز وجود دارد، واحدهای تولیدی با ظرفیت های پایین که مدام کارگران خود را تعدیل می کنند مطلب غیرقابل انکاری است که باید مدنظر قرار بگیرد.

دولت اگر طرحی برای مشکلات زیست محیطی دارد در همین ابتدا انجام دهد

میرتاج الدینی ادامه داد: مشکلات زیست محیطی نیز وجود دارد، دریاچه ارومیه هنوز پسرفت آب دارد، هنوز به نتیجه مطلوب نرسیدیم، در خلیج گرگان و دیگر استان ها نیز مشکل زیست محیطی وجود دارد، دولت اگر طرحی دارد برای سال های آخر نگه ندارد و در همین سالهای اول اجرایی کند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در دولت دهم در پایان به نامه سرگشاده شان به احمدی نژاد پاسخ داد و در این باره متذکر شد: وقتی دیدیم احمدی نژاد به حرف دلسوزان و علما توجهی ندارد نظر مخالفت خود را علنی کردیم جناح مخالف هم اگر جرات دارد علیه مسئولانشان که در فتنه 88 خطا کردند حرف بزنند، ملاک ما خط رهبری است با کسی عهد اخوت نبسته ایم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

حمیدرضا

سلامنکات خوبی مطرح شده است /

0
0
پاسخ
1396-07-02 05:33

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.