1396-06-26 11:11
1733
0
44172
سردار ملک خبر داد:

برگزاری نمایش رزمی "یاران عاشورایی" در گرگان / پیش بینی بازدید بیش از 10 هزار نفر از بازسازی عملیات رمضان

فرمانده تیپ مردم پایه سپاه نینوا گلستان از برگزاری نمایش رزمی " یاران عاشورایی" از تاریخ 27 شهریور ماه تا یکم مهر ماه در گرگان خبر داد.

به گزارش گلستان ما؛ سردار علی ملک شاهکوهی، فرمانده تیپ مردم پایه سپاه نینوا گلستان درجمع خبرنگاران اظهارکرد: بنا داریم در تاریخ 27 شهریور ماه تا یکم مهر ماه به مدت هفت شبانه روزی بخشی از عملیات رمضان را بازسازی کنیم .

وی با بیان اینکه پیش بینی می شود بیش از 10 هزارنفر در طول این هفته از نمایش رزمی فرهنگی  بازدید نمایند افزود : این برنامه هر روز همراه با نماز مغرب و عشاء از ساعت 19 تا22 شب در گرگان خیابان جرجان 5 برگزار می شود که بازدید برای تمام عموم مردم آزاد می باشد .

سردار ملک با بیان اینکه می خواهیم گوشه ای از رشادت ها، ایثارگری ها و حماسه های ماندگار در عملیات رمضان را به تصویر بکشیم گفت: گرچه در این عملیات عدم فتح داشتیم اما پیروزی و شکست عملیات های ما در دفاع مقدس سرچشمه و یک راهی برای پیروزی های بعدی ما بوده است.

0IMG 8052

به گفته وی ؛ در سال 1361 عملیات رمضان برای تهدید بصره طرح ریزی شد و در برخی از محورهای قرارگاه فتح موفقیت های چشمگیری تحصیل شد تلفات سنگین و غنایم فراوارنی از دشمن گرفته شد.

فرمانده تیپ مردم پایه سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس بیش از 90 عملیات داشتیم ، افزود : پیروزی و شکست در عملیت های دوران دفاع مقدس همه برای ما یک نعمت الهی بود، امام در یک جمله ای می فرمایند ما انقلاب خود را جنگ صادر کردیم این معنای زیادی در خود دارد.

وی تصریح کرد : امروز متوجه کلام سی سال گذشته امام می شویم، امام فرمودند هدف از صدور انقلاب فتح خاک و کشورگشایی نیست، یکی از عمده ترین اهداف صدور انقلاب بیداری ملت ها بود که امروز بیشتر آن را درک می کنیم.

سردار ملک افزود : امروز در سوریه و عراق اثر انقلاب اسلامی را می بینیم، امروز بیداری اسلامی مرهون اثر مستقیم دفاع مقدس است، یکی از معناهای اصلی انقلاب استکبار ستیزی و طرفداری از مظلومان است فلسفه انقلاب نشات گرفته از احکام اسلامی است.

1295549 719

وی اذعان داشت : زمانی کشور عراق جولانگاه آمریکا و اسرائیل بود امروز به برکت صدور انقلاب دیگر حتی حسابی روی آمریکا باز نمی کند، چه اتفاقی افتاد که داعشی را که امریکا ایجاد کرد انقدر کمک مالی ، تسلیحاتی و نیروی انسانی داشت به هر جا حمله می کرد بدون آسیب تصرف می کرد، اما امروز چه شد؟

فرمانده تیپ مردم پایه سپاه نینوا گلستان  خاطرنشان کرد: بشار اسدی که همه اتحادیه اروپا و امریکا می گفتند باید برود مانده است، همه این تولید قدرت در کشورهای اسلامی به برکت جمهوری اسلامی است، امروز جمهوری اسلامی تولید قدرت می کند و یکی از نشانه های ابرقدرتی اتحادسازی آن است.

وی افزود : در گذشته قدرت اتحادسازی بدست آمریکا بود اما امروز هرگز حتی در داخل آمریکا نیز این قدرت را ندراد ، فقط و فقط این قدرت نزد جمهوری اسلامی است.

سردار ملک با بیان اینکه قصد داریم گوشه ای از رشادت رزمندگان را به نمایش بگذاریم ، گفت: ان شاالله بتوانیم در این هجمه و تهاجم فرهنگی که دشمن به سمت اعتقادات هدف گرفته ، گوشه ای از آن ایثارگری ها را به جوانان این دوران نشان دهیم.

1295550 826

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.