1393-07-24 18:02
2209
1
4388

متکی : آیت الله طاهری در مبارزه با جریان نفاق لحظه ای درنگ نمی کرد / بزرگترین خطر جریان نفاق ایجاد تشکیک در مبانی و باورهاست

وزیرسابق امورخارجه گفت : ایت الله طاهری در مقابله با جریان‌های ضدانقلاب به ویژه جریان نفاق در منطقه لحظه ای درنگ نمی کرد.

به گزارش گلستان ما ، منوچهرمتکی وزیرسابق امورخارجه در هفتمین سالگرد بزرگداشت آیت الله طاهری در مسجد آذربایجانی های مقیم گرگان با اشاره به شاخصه های ایشان ، اظهار کرد: آیت‌الله طاهری فردی بود که تمام زندگی‌اش را صرف انقلاب و نظام کرد .

وی ادامه داد: با نگاه به زندگی ایشان در می یابیم همه عمر خود را صرف بیان مبانی و معارف اسلام راستین و حفظ صحیح آرمانهای انقلاب کرده است.

متکی تصریح کرد: ایشان در مقابله با جریان‌های ضدانقلاب به ویژه جریان نفاق در منطقه لحظه ای درنگ نمی کرد.

وی در ادامه افزود: آیت الله طاهری تاکید داشتند مهمترین اصل و موضوع حفظ مبانی مکتب اسلامی است و بزرگترین خطر جریان نفاق این است که در مبانی و باورها تشکیک ایجاد می کنند.

وزیر سابق امور خارجه خاطرنشان کرد: منافقین قبل از اینکه بخواهند یک شخص ایدئولوژیک را ترور کنند تلاش می کنند تا ابتدا فکر و اندیشه او را ترور کنند.

وی در ادامه گفت: آیت الله طاهری در کارهای خود به کوچکترین نکات توجه داشت و با یک جامع نگری برنامه ها را اجرا می نمود.

متکی در ادامه تاکید کرد : ایشان همیشه موضع گیری های درستی داشت و در مواضعش به درستی ایستادگی می کرد.

وزیرسابق امورخارجه با اشاره به تحولات اخیرمنطقه ، اظهارکرد : جمهوری اسلامی در حوزه الهام بخشی و آگاهی‎ دهی نقش اثرگذاری را در مسیر بیداری ملت‎های منطقه نسبت به سرنوشتشان داشته است.

وی ادامه داد: مدعی‎ترین قدرت‎های جهانی سخت‎ترین ضربه‎ها را متحمل شدند و هرگز فکر نمی کردند که حرفی بالای حرفشان باشد و کسی بتواند خلاف مواضع آنها برخورد بکند.

متکی تاکید کرد: آنها هرگز نمی پنداشتند که از عهده افغانستان بر نیایند و این حرف یعنی کارنامه مداخله‎جویان در افغانستان شکست خورده است و این را ما نمی‌گوییم بلکه خود ملت امریکا در انتخابات ریاست جمهوری با رای خود مطرح کردند.

وی به قول اوباما برای خروج نظامیان امریکایی اشاره کرد و گفت : دلیل اصلی انتخاب اوباما این قولی بود که در عراق داد و این به آن معنا است که مردم امریکا این مداخلات را قبول ندارند.

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

محمدی

خداوند ایشان را رحمت فرماید.

0
0
پاسخ
1393-07-24 18:55

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.