1396-06-20 03:02
5485
2
43877
در روز عید سعید فطر رخ داد؛

از تیراندازی و قمه کشی در بیمارستان علی آبادکتول تا نامه سرگشاده پرستاران به استاندار!

جمعی از پرستاران بیمارستان بقیة الله الاعظم(عج) علی آباد کتول ضمن ارسال نامه سرگشاده ای به استاندار خواستار برخورد با عوامل حادثه روز عیدغدیر شدند.

به گزارش گلستان ما، در پی بروز حوادث ناگوار در اورژانس علی آباد در روز عید غدیر و قمه کشی توسط یکی از اشرار و تیراندازی توسط نیروی انتظامی جهت دستگیری وی، جمعی از پرستاران این بیمارستان ضمن ارسال نامه سرگشاده ای به استاندار خواستار برخورد با عوامل این حادثه و بازخواست مسئولان بیمارستان به جهت کوتاهی در برقراری نظم و امنیت در این بیمارستان شدند.

نامه پرستاران بیمارستان علی آباد کتول بدین شرح می باشد؛

محضر استاندار محترم استان گلستان جناب اقای صادقلو

ضمن سلام و خدا قوت به عرض می رساند همانگونه استحضار دارید شغل پرستاری یکی از مشاغل سخت و طاقت فرسا است که علاوه بر فشار های جسمی ناشی از شیفت های طولانی و احتمال سرایت بیماری ، تبعات و فشاری های روحی این شغل نیز بسیار زیاد است.

با این وجود پرستاران بیمارستان بقیه الله الااعظم علی اباد و سایر پرستاران کشور با تمام وجود در حال خدمت رسانی به مردم هستند. اما متاسفانه با وجود تلاش های بی شائبه پرسنل این بیمارستان،  مسئولان و مدیران بیمارستان در قبال حفاظت از سلامت و جسمی و روانی این قشر کوچکترین اقدامی انجام نداده و همه روزه شاهد توهین، فحاشی، بی احترامی، در گیری و ضرب جرح از سوی همراهان بیماران و حتی خود بیماران هستیم.

 در اخرین مورد در روز شنبه ( عید غدیر)  یک فرد شرور با قمه وارد اورژانس شده و ضمن فحاشی با قمه اقدام به تهدید پرسنل نموده تا جایی که پرسنل نیروی انتظامی جهت دستگری فرد مورد نظر اقدام به تیر اندازی هوایی نمودند. متاسفانه بعد از این حادثه رئیس بیمارستان در صحنه حضور یافته و با بی تفاوتی آن را در علی آباد طبیعی خواند! یعنی از نظر ایشان درگیری و توهین و حتی تیر اندازی در اورژانس بیمارستان یک امر طبیعی و عادی است!

چند ماه پیش نیز پس از درگیری و استفاده از اسپری فلفل و تخلیه اورژانس یکی دیگر از مسئولین بیمارستان ضمن بازخواست پرستاران نسبت به ترک اورژانس ، این محیط را با میدان جنگ مقایسه نموده و فرموده بودند حق تر ک محل خدمت را نداشتید. در واقع یا ایشان از خاصیت اسپری فلفل بی اطلاع است یا از وظیفه و رسالت پرستار...

علی ای حال از انجا که در چند ماه گذشته این موارد به دفعات در بیمارستان علی اباد کتول رخ داده است و تاکنون هیچ اقدام مثبتی از سوی مدیران بیمارستان به منظور کنترل ورود و خروج افراد متفرقه در بیمارستان و ایجاد نظم و امنیت جانی و روانی برای پرسنل و بیماران صورت نگرفته است، از حضرتعالی به عنوان بالاترین مقام سیاسی استان درخواست می کنیم ضمن برخورد قاطع و جدی با شرور مورد نظر در محل بیمارستان به نحوی که درس عبرتی برای سایرین شود ، با مسئولینی که تیراندازی در اورژانس یک بیمارستان را امری طبیعی و عادی می دانند و امنیت نظام و شهر را زیر سوال می برند برخورد جدی شود!

با تشکر جمعی از پرسنل بیمارستان بقیة الله الاعظم(عج)

رونوشت: دادستان محترم مرکز استان گلستان

نماینده محترم شهر

فرماندار محترم شهر

دادستان محترم شهر

رئیس محترم نیروی انتظامی شهر

حراست دانشگاه علوم پزشکی گلستان

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

سید

دوستان نگارنده مطلب بفرمایند تیتر مطلب را اصلاح نمایند معلوم نیست این حادثه بالاخره در عید فطر افتاده یا عید غدیر

0
0
پاسخ
1396-06-20 08:24

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.