1396-05-31 15:58
1318
0
43035
فرماندار شهرستان رامیان خبرداد؛

افتتاح و کلنگ زنی 97 پروژه شهرستان رامیان با اشتغالزایی 80 نفر در هفته دولت

فرماندار شهرستان رامیان گفت: 97 طرح و پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا با اعتباری بالغ بر 279 میلیارد ریال و اشتغالزایی 80 نفر افتتاح و یا عملیات اجرایی آن شروع می شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از گل رامیان، جواد صادقلو فرماندار و رئیس ستاد هفته دولت شهرستان رامیان در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک ایام هفته دولت خدمت همه خدمتگزاران به نظام، انقلاب و مردم بویژه دولتمردان دولت تدبیر و امید بالاخص جناب دکتر روحانی و هیات دولت تدبیر و امید گفت: 97 طرح و پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا با اعتباری بالغ بر 279 میلیارد ریال و اشتغالزایی 80 نفر افتتاح و یا عملیات اجرایی آن شروع می شود.

وی اظهار کرد: از این تعداد پروژه، 55 طرح عمرانی و 36 طرح اقتصادی و اشتغالزا با اعتباری بالغ بر 195 میلیارد ریال افتتاح و تعداد 5 طرح عمرانی و یک طرح اقتصادی و اشتغالزا نیزعملیات اجرایی آن با اعتباری بالغ بر 84 میلیارد ریال شروع خواهد شد.

صادقلو افزود: در هفته دولت سال جاری برنامه های متنوع فرهنگی، هنری و اجتماعی در سطح شهرستان از جمله غبار روبی گلزار شهدای شهرستان، دیدار با خانواده معظم شهدا، ملاقات عمومی مسئولین و مردم، مسابقات ورزشی، اجرای برنامه های مذهبی و...برگزار می شود.

فرماندار شهرستان رامیان تصریح کرد: برنامه متمرکز افتتاح پروژه های عمرانی و اقتصادی این شهرستان نیز در روز دوشنبه 6 شهریور در محل سالن اجتماعات فرمانداری و با حضور مقامات استانی و روسای دستگاه های اجرایی شهرستان برگزار می شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.