1396-05-28 04:56
1404
0
42891
پیگیری ها نتیجه داد:

انجمن تالاسمی گلستان بعد از 18 سال قانونی شد / بچه های تالاسمی نشان دادند اراده بحق بالاتر از نیت پلید است

انجمن تالاسمی استان گلستان بعد از اینکه 18 سال غیر قانونی اداره می شد و مورد انتقاد بیماران تالاسمی قرار داشت بالاخره رسما از اداره ثبت اسناد مجوز گرفت.

به گزارش گلستان ما ؛ بالاخره پیگیری های بیماران تالاسمی استان گلستان جواب داد و این انجمن در اداره ثبت شرکت ها به ثبت رسید .

این رخداد بعد از این صورت گرفت که این مجموعه 18 سال بطور مشترک ذیل عنوانی بنام بنیاد بیماریهای خاص بدون مجوز فعالیت می کرد قرار داشت و بیماران تالاسمی که تعداد آنها به بیش از 500 نفر در استان می رسد به مدیریت این مجموعه با توجه به اینکه فردی غیر از خود اعضا آن را مدیریت می کرده اعتراض داشتند .

حاشیه ها وقتی جدی شد که زمینی در عدالت 77 که بنام انجمن تالاسمی استان گلستان بود ناگهان بنام موسسه نیکوکاری عوض می شود و این امر باعث انتقاد شدید مسئولین کشوری انجمن تالاسمی و سفر آنها به گلستان و اعتراض شدید نسبت به این قضیه شد .

حال بیماران تالاسمی مزد استقامت و پیگیری های خود را گرفتند و می خواهند با دستان بیمار خود خشت خشت انجمنی را پایه گذارند که قرار است مرهمی بر دردهای بیشمار آنان باشد .

خوب است ادارات ، نهادها و خیرین انجمن های رسمی و با مجوز را بشناسند و به آنها کمک کنند و بدانند واقعا هزینه آنها در محل خودش خرج می شود .

در پی گرفتن مجوز ثبت انجمن تالاسمی استان گلستان سید محمدرضا موسوی نایب رئیس انجمن تالاسمی ایران نیز پیامی به این شرح صادر کرد :

بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند بزرگ و متعال را شاکرم که یکبار دیگر شاهد به ثمر نشستن بذر همدلی ، نوع دوستی و تفکر و اعتماد به نفس در جامعه تالاسمی بودم و جوانه زدن ان را پس از طی دوره ای سخت و پرالتهاب دیدم.

ثبت انجمن تالاسمی استان گلستان نمونه بارز سخت کوشی و ایستادگی و استمرار در احقاق حق عزیزان تالاسمی یک استان است که همواره ثابت نمودند اراده بحق تالاسمی و لطف پروردگار بالاتراز هر نیت و افعال پلید و زشت است.

سر شکر و سپاس بر آستان حضرت حق فرود می آورم و برای شما برادر عزیز جناب آقای محمدرضا ساوری نیا و سایر عزیزان هیات مدیره نوپا اما پر اراده آرزوی توفیق روز افزون مسالت دارا می باشم / سید محمدرضامیرموسوی

همچنین محمدرضا ساوری نیا مدیر عامل این انجمن نیز طی سخنانی گفت :اینک که به یاری خداوند و کمک های فراوان تمامی اعضای جامعه تالاسمی و نیز جناب استاندار محترم و مدیرکل امور اجتماعی ، پس از 18 سال انتظار موفق به ثبت قانونی انجمن تالاسمی استان گلستان شده ایم :

به نیابت از اعضای محترم هیات مدیره و بازرسین و سایر اعضا از کمک های فراوان جناب دکتر آراسته ، جناب سید محمدرضا میرموسوی ، آقای محمد علیزاده و آقای یونس عرب و همچنین اعضای محترم اتاق فکر جامعه تالاسمی ایران کمال تشکر و قدردانی را دارا می باشم .

امید است خداوند متعال افتخار خدمت توام با سربلندی و عزت به بنده و یکایک همکارانم عطا فرماید .

photo 2017 08 13 14 39 46

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.