1396-05-26 06:05
2967
7
42805
زمزمه های اختلاف در لیست حامیان شهردار ؛

منتخبین شورای شهر پنجم گرگان به میثاق خود پایبند باشند / با قدرت طلبی به رای بالای مردم خیانت نکنید !

گویا رای بالای برخی از اعضای منتخب شورای پنجم گرگان که یقینا بواسطه حمایت شهردار از آنها بوده ، برخی ها را به حدی از توهم و منیت رسانده که که خیال می کنند می توانند به راحتی نامزد انتخابات مجلس و راهی بهارستان شوند و همین این امر باعث بروز اختلاف بین آنها شده است .

به گزارش گلستان ما ؛  چهارمین دوره شورای شهر گرگان با فراز و فرودهای بسیار به پایان رسید و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر گرگان تا روزهای دیگر کار خود را آغاز خواهد کرد ، دوره چهارم البته با تنش هایی بین دو گروه مخالفان و موافقان شهردار همراه شد و این تنش ها تا حدودی موتور محرکه فعالیتهای مثبت در شهر را کند کرده بود .

عملکرد نسبتا خوب شهردار گرگان در زمینه عمرانی و استفاده از پتانسیل محبوبیت مردمی باعث شد تا لیست مورد حمایت حسین صادقلو در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر گرگان حائز اکثریت آرا شود و همه مخالفین وی از دور خارج شوند .

محمدرضا سبطی ، سید محمد قدس مفیدی ، زهرا نورا ، علی کلاتی ، صفر پایین محلی ، علیرضا پزشکپور  ، اسدالله کبیر هشت نفری بودند که طعم تلخ رویارویی با شهردار مرکز استان را چشیدند و از شورای پنجم باز ماندند و ناصر گرزین ، ابراهیم جرجانی ، علی اصغر یوسفی ، فائزه عبداللهی و حسین ربیعی نیز 5 عضوی بودند که با تمسک به ریسمان حسین صادقلو و  قرار گرفتن در لیست وی ،  به شورای پنجم راه یافتند .

کارشناسی انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و رای آوردن هر 9 عضو پیشنهادی حسین صادقلو شهردار گرگان جای هیچ تحلیلی را باقی نمی گذارد که این فقط نقش موثر و مقبولیت حسین صادقلو نزد مردم شهر گرگان بود که باعث موفقیت این لیست شد و امروز اگر هر کدام از این اعضای منتخب ادعا دارند که صادقلو در انتخابش نقش نداشته سخن نادرستی می گوید که یک مقایسه ساده میزان آرا دوره پنجم با چهارم گواه خیلی چیزهاست .

اما بعد از انتخابات و اعلام آرای منتخبین ، گویا برخی از اعضای منتخب که رای خودشان را مدیون شهردار هستند ، قد و قواره خود را بالاتر از عضو شورای شهر گرگان می دانند و گاها از آنها به عنوان گزینه های نمایندگی شهر گرگان در مجلس نام برده می شود .

این ادعا باعث شد تا زمزمه های اختلاف در گروهی که تا دیروز انسجام فراموش نشدنی آنها باعث شد تا قویترین لابی ها هم نتواند صادقلو را تکان دهد ، شنیده شود و امروز متاسفانه شاهدیم که تمام وعده هایی که برخی از این افراد به مردم داده بودند در بوته غرور و منیت ها فراموش شده است .

گویا برخی ها فراموش کرده اند که با قرار گرفتن در لیست حامیان شهردار توانسته اند رای بیاورند و امروز باید به میثاق خود پایبند باشند نه اینکه بخاطر مطامع و جایگاه های بالاتر همین اول کار مردم را فراموش کنند .

به منتخبین شورای شهر گرگان گوشزد می کنیم که مردم برای دوری از حواشی گوناگون و تمرکز بر آبادانی و تداوم پیشرفت شهر گرگان به آنها رای دادند ، حال درست نیست که از آزمون خطیر و بزرگ انتخاب گذشتند ، عهد و پیمان خود را فراموش کرده و به اهداف گروه حامیان شهردار پشت کنند .

طبق برخی شنیده ها از اعضای شورای پنجم تعداد 3+1 نفر احتمالی در گروه مخالفان جدید شهردار جای گرفته اند و 5 نفر دیگر بطور کامل همراه با شهردار هستند ؛ و قطعا در روزهای آتی ، مواضع و چهره برخی افراد و اهدافی که در سر دارند بر ملا خواهد شد و خیلی از رفتارها و سخنان آنها در تایید صلاحیت آنها از سوی مردم و ... ، چنانچه بخواهند در انتخابات مجلس شرکت کنند لحاظ خواهد شد ، پس بهتر است منتخبین شورای پنجم با هوشمندی رفتار نموده و راه درستی را در پیش بگیرند که منافع مردم و آبادانی بهتر شهر گرگان و سرنوشت مطلوب برای خودشان را رقم بزند .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

امین

طبق شنیده های من حدودا 4 نفر از این 9 نفر منتخب ،سودای بهارستان در دارند

0
0
پاسخ
1396-05-25 20:33
رضایی

هر کسی باعث ایجاد تشتت و اختلاف در لیست یکپارچه و پیروز حامیان شهردار بشود و زمینه اختلاف و دو دستگی و .... به وجود آورد ، خائن به مردم و شهر گرگان است .هر کسی می خواهد باشد .

0
0
پاسخ
1396-05-25 20:36
کابلی

اگه راست میگی چرا اسم اون 4 رو ننوشتی ؟

0
0
پاسخ
1396-05-25 20:44
مطلع

سلاممطلب خوب و بجایی بود .مردم و رای بالای آنان بسیار ارزشمند هستند و حیف است عده ای بخواهند در آغاز راه بازی دربیاورند .برخی دستهای پشت پرده مثل یکی از معاونین استانداری و یکی از نمایندگان مجلس و ... به شدت در حال دخالت در امورات شورای پنجم حتی قبل از تشکیل آن شده اند که مخالفت با شهردار ، نقطه مشترک آنهاست .بزودی مسائل زیادی از آنان روشن می شود .

0
0
پاسخ
1396-05-25 20:48
ایزدی

یک کلام ختم کلام :اگه حمایت صادقلو و لیست حامیان نبود ، برخی از این 9 نفر شورای جدید نفر 200 هم نمی شدند اون با 500 یا 1000 تا رای .مگه اون 9 عضو شورای چهارم امثال کلاتی و سبطی و نورا و ... براحتی حذف نشدند !!بعضی ها نمک نشناس نباشند !!!

0
0
پاسخ
1396-05-25 20:55
امین

عمو جان فقط کافیه به رفتار برخی از منتخبان جدید یه نگاه ساده بندازی ! داد می زنه که جوگیر شده !!!!! خخخخخخ

0
0
پاسخ
1396-05-25 20:57

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.