1396-05-23 06:47
3199
0
42696
خسروی رفتنی شد ؛

گزینه های مدیر عاملی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان + بررسی سوابق

با توجه به اتمام دوره مدیریت و بازنشستگی خسروی گزینه های متعددی برای ریاست سازمان فرهنگی ورزشی گرگان مطرح شده اند .

به گزارش گلستان ما ؛ سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان یکی از زیرمجموعه های شهرداری گرگان می باشد که امورات فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی را دنبال کرده و به دنبال فرهنگ سازی رفتارها و هنجارهای مناسب در شهر است .

این سازمان از آنجا اهمیت دارد که مستقیما با هنجارها و امورات فرهنگی مردم در شهر نقش دارد و مهمتر از همه اینکه برای انجام اینگونه امورات به این سازمان امسال حدود 8 میلیارد تومان بودجه داده شده است .

در واقع با این مبلغ می توان کلی کار فرهنگی و اجتماعی و ورزشی در شهر انجام داد و بازخورد آنها را در شهر دید از این جهت بیش از 13 خانه فرهنگ در این سازمان تاسیس شده و سالن های ورزشی زیادی زیر نظر این سازمان قرار دارد و تیم پرطرفدار بسکتبال شهرداری گرگان نیز از طریق این سازمان ساپورت می شود.

پیش از این خسروی رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بود که با توجه به اتمام دوره مدیریتی و بازنشستگی باید جای خود را به مدیر دیگری بدهد .

خسروی پیش از این سابقه شهرداری شهرستان گالیکش، فرماندهی انتظامی گالیکش و کلاله را در کار نامه دارد و دارای لیسانس فقه و معارف اسلامی است. وی در تاریخ ۲۱ مردادماه سال 94 به عنوان سرپرست این سازمان منصوب شده بود.

پیش از خسروی، مظفری نیا از فروردین سال ۹۳ به عنوان سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان منصوب شده و در تاریخ ۲۳ آذر همان سال مدیریت سازمان را بر عهده گرفته بود و در حالیکه در سفر تفریحی در ترکیه به سر می برد توسط حسین صادقلو شهردار گرگان از سمت خود عزل شد .

حال بعد از اتمام دوره مدیریتی خسروی گزینه هایی برای این سمت مطرح هستند :

سلیمان توشنی : مشاور عالی شهردار گرگان و معاون عمرانی سابق فرمانداری گرگان که روحیه تعاملی خوبی با شهردار گرگان دارد و در دوره گذشته انتخابات شورای شهر گرگان نیز کاندیدا شده بود .

کریم علمی : معاون اداری مالی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان که سابقه کاری زیادی در این سازمان داشته و به امورات این سازمان کاملا مسلط است و از این جهت برخی ها کارشناسان این حوزه او را گزینه مناسبی می دانند .

سید روح الله حسینی : مشاور جوان اسبق استاندار گلستان در زمان مهندس قناعت ، فعال فرهنگی اجتماعی شهر گرگان و عضو اصلی موسسه شفق که او هم به عنوان یکی از گزینه ها در این زمینه مطرح می باشد .

ابوالحسن امامی : معاون فرهنگی هنری سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان .

احمد قلیشلی : صاحب امتیاز و مدیر مسئول هفته نامه حریف و مسئول ساب قروابط عمومی ارشاد گلستان .

ذبیح الله میقانی : عضو دوره سوم شهر گرگان ، معاون خدمات شهری سابق و مسئول دفتر برنامه ریزی شهرداری گرگان .

علی اسدی : رئیس شورای هیات مذهبی استان و عضو هیئت مدیره انجمن حمایت از مصرف کنندگان استان .

سید حسین علوی : مدیر کل سابق کتابخانه های استان گلستان و کارمند اداره امور اقتصادی و دارایی .

 البته شاید گزینه های دیگری هم مطرح باشند ولی باید منتظر ماند و دید که حسین صادقلو شهردار گرگان روی چه کسی دست خواهد گذاشت .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.