1396-05-22 12:02
1138
0
42672
حجة الاسلام طاهری:

مسئولین سیاسی کشور، روحیه انقلابی را درک نکرده اند/ درمانگاه رضوی در گلستان احداث می شود

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان گلستان با بیان این مطلب که متاسفانه مسئولین ما روحیه انقلابی را درک نکرده اند، افزود: گزینه بومی غیر کارآمد برای استان گلستان مضر است و چه بسا دیده شده است که استاندارهای غیر بومی عملکرد بهتری برای استان داشتند و گام بیشتری برای توسعه استان برداشتند.

به گزارش گلستان ما، "حجت الاسلام سید علی طاهری" مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان گلستان در گفتگو با خبرنگاران با بیان این مطلب که برنامه های آستان قدس در گلستان در حال اجرایی شدن می باشد، اظهار کرد: ما نیز در حال پیگیری برنامه های این نهاد در استان هستیم و زیربنای این برنامه ها، خیرین هستند.

وی با اشاره به این که حضور کاروان زیر سایه خورشید در استان گلستان و اعزام زائرین به مشهد الرضا(ع)، از برنامه های این نهاد در استان بوده و هست، افزود: امسال گلستان میزبان دهمین کاروان زیر سایه خورشید بود که موجی از استقبال مردم را به همراه داشت.

* هفته ای 3 کاروان از گلستان به حرم رضوی مشرف می شوند

حجة الاسلام طاهری تصریح کرد: یکی از برنامه های نمایندگی آستان قدس در استان گلستان، اعزام محرومین به حرم امام رضا(ع) می باشد که غریب به 90 نفر به این سفر زیارتی مشرف می شوند.

وی در خصوص شرایط اعزام گفت: مهمترین ویژگی این افراد، داشتن سن بالای 40 سال و همچنین سفر اولی بودن می باشد، که به مدت 3 روز میهمان حرم امام رضا(ع) هستند و در طول هفته غریب به 3 کاروان از استان گلستان به این سفر اعزام می شوند.

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان گلستان در ادامه اظهار کرد: یکی دیگر از برنامه های این نهاد در استان، موضوع درمان است که برای نخستین بار استان گلستان در سال جاری و همزمان با دهه کرامت، یکی از پزشکان استان که در شهرستان کلاله در حال خدمت رسانی به مردم بود، نشان خادمیاری را دریافت کرد و ما نیز به واسطه این موضوع در صدد راه اندازی بخش خادم یاری در استان گلستان در حوزه درمان هستیم.

حجت الاسلام طاهری در خصوص شرایط ثبت نام مردم در طرح خادمیاری در حوزه های مختلف، گفت: برای آقایان داشتن سن بالای 20 سال و کارت پایان خدمت الزامی است و برای بانوان نیز تنها دارا بودن شرایط سنی الزامی می باشد.

* درمانگاه رضوی در گلستان احداث می شود

وی در ادامه با بیان این موضوع که درصدد راه اندازی درمانگاه رضوی در بخش سلامت در استان هستیم، افزود: زمین این درمانگاه از زمین های آستان قدس می باشد که با حضور خیرین در این بخش، کلنگ ساخت این درمانگاه به زمین زده خواهد شد.

حجت الاسلام طاهری در ادامه از اجرایی شدن طب اسلامی و گیاهی در استان گلستان خبر داد و تصریح کرد: ما در حال پیگیری این بخش در استان هستیم که بتوانیم طب اسلامی و گیاهی را در استان پیاده سازی نماییم.

* هدف دو حزب جمهوری خواه و دموکرات آمریکا مشخص است و آن هم ضربه زدن به ایران است، چه با سیاست لبخند چه با سیاست جنگ طلبی

نماینده سابق مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی در خصوص اظهارات اخیر آمریکا نسبت به جمهوری اسلامی ایران، گفت: رویه آمریکا مشخص است، آنها در صدد ضربه زدن به انقلاب و نظام هستند و هدف آن ها، چه دموکرات و چه جمهوری خواه، آسیب زدن به ملت ایران می باشد. هدف این دو حزب یکی است ولی رویه برخورد آنها متفاوت است. دموکرات ها با رویکرد سیاست لبخند در صدد ضربه زدن به ایران بودند و جمهوریخواهان نیز با سیاست خشونت طلبانه و جنگ ستیزی خود در صدد ضربه به ایران هستند.

وی افزود: در روزهای اخیر به خصوص جنگ لفظی که بین آمریکا و کره شمالی به وجود آمده است و پاسخ های که کره ای ها به آمریکایی ها می دهند ناشت گرفته از روحیه انقلابی می باشد که منشاء آن جمهوری اسلامی ایران بوده است.

* متاسفانه مسئولین سیاسی کشور، روحیه انقلابی را درک نکرده اند

"حجت الاسلام طاهری" در ادامه افزود: متاسفانه مسئولین ما درک نکرده اند که نمی توان به آمریکا اعتماد کرد. جواب رفتار های جنگ ستیزانه آمریکا لبخند نیست و نباید با آنها مدارا کرد، بلکه باید با روحیه انقلابیگری با آنها مقابله به مثل کرد.

نماینده سابق مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی ضمن بیان این موضوع که اقدامات ما باید به صورت بازدارنده باشد، افزود: تجربه 38 ساله جمهوری اسلامی ایران نشان داده است که در برابر قلدری آمریکایی ها بایستیم . آمریکایی ها این مهم را درک کرده اند که ایران نه عراق است و نه ضعیف.

وی عنوان کرد: امید است، مسئولین دولتی ، تفکر انقلابی گری خود را سرلوحه تمام سیاست های کاری خود قرار دهند.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.