1396-05-20 15:26
4204
0
42604
همسر شهید "رضایی نژاد " در گرگان :

دست مردمان عزیز کشورم را می بوسم و احتیاجی به آمریکا ندارم / باید قدر امنیت کشور را بدانیم

همسر دانشمند شهید "داریوش رضایی نژاد" گفت: من دست مردمان عزیز کشورم را می بوسم که در این 6 سال با ما همدردی کردند احتیاجی به همدردی قاتلان داریوش و کسانی که افرادی مانند او را تهدید میکنند نداریم.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست، "شهره پیرانی " در آیین تجلیل از زنان مبارز شهرستان گرگان و خانواده شهدای مدافع حرم استان گلستان (لشکر فرشتگان) که در کانون طه برگزارشد، اظهار کرد: زمانی که بعد از شهادت "داریوش" پیامی سخنگوی وزرات خارجه امریکا ارسال شد، واکنش نشان ندادم چرا که می دانم دست هایی از همان وزارت  خارجه  تاثیر گذار شهادت همسرم بود و این پیام دشمن اهمیتی نداشت.

وی افزود: من کودک زمان جنگ هستم، الان اگر صدای هواپیما و هلی کوپتری را می شنوم، اضطراب مستمردارم، اکنون فرزندان ما در امنیت هستندو این را مدیون خون شهدا هستیم.

همسر دانشمند شهید "داریوش رضایی نزاد" با بیان اینکه باید در همه زمینه ها با برنامه ریزی عمل کرد،به دختران نوجوان توصیه کرد: علاقه شخصی و استعداد برای انتخاب رشته بسیار مهم است چرا که تا بالاترین سطح را با علاقه طی خواهید کرد.

فرهنگ ساده زیستی باید نهادینه شود

وی بیان کرد: باید به نوجوانان هویت داد وهوش اجتماعی و مهارت های اجتماعی آنان را تقویت کنیم؛ زمان درس زمان خودش هست و فعالیت های اجتماعی هم، هیچکدوم را فدای دیگری نکنیم.

پیرانی با بیان اینکه درآن زمان بر سرسادگی ازدواج ها با هم رقابت می کردیم، افزود: فرهنگ ساده زیستی باید نهادینه شود.

وی گفت: هرکس در زندگی اهدافی دارد و هرچه بزرکتر می شویم پخته تر می شود، شهدا اوج یک هدف را انتخاب کردندامیدوارم ما هم به آن نقطه برسیم.

این همسر شهید درخاتمه خطاب دختران نوجوان، گفت: ذهن انسان  خیلی قوی است هرچه در پس ذهن شما هست به آن خواهی رسید پس آرزوهای خود را  بزرگ کنید.

LASKARFERESHTEGAN 1

ایفای نقش دختری با نگهداشتن حجاب میسر می شد

"آرمیتا" فرزند شهید "رضایی نژاد" در ادامه گفت: نقش دختری دختران امروز با نگهداشتن حجابشان ایفا می شود.

وی افزود: دختران مهربان و لطیف هستند و می توانند با مهربانی کردن  زیاد به خانواده و مردم نیز می توانند نقش دختری خود در جامعه ایفا کنند

دختر شهید "رضایی نژاد تصریح کرد: عاقبت بخیری دختران در جامعه با درست و اسلامی زندگی کردن انجام می شود تا در آن دنیا پادش آن را کسب کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.