1396-05-19 17:19
1013
0
42571
نایب رئیس بسیج رسانه گلستان:

بسیج رسانه به سمت کیفی سازی برود / ملغی کردن خانه مطبوعات شتابزده و احساسی بود / شورای شهر گرگان به وعده اش در خصوص شهید روحانی فر عمل کند

نایب رئیس بسیج رسانه گلستان گفت : بسیج رسانه استان از ابتدای تاسیس اقدامات ساختاری و تشکیلاتی خوبی را انجام داده و در ادامه بهتر است به سمت کیفی سازی نیروها ، آموزش های تخصصی و افزایش سواد رسانه ای برود .

به گزارش گلستان ما ؛ جواد عموزاد سردبیر پایگاه خبری گلستان ما به نمایندگی از فعالان فضای مجازی استان گلستان در آیین گرامیداشت روز خبرنگار که ظهر امروز پنجشنبه 19 مرداد توسط سازمان بسیج رسانه گلستان برگزار شد، اظهار کرد : بعد از سالها برگزاری روز خبرنگار متاسفانه شاهدیم که مشکلات این قشر روز به روز افزونتر شده و چنین وضعیت شغلی برای این قشر فداکار و زحمتکش نگران کننده است و خوب بود در کنار برگزاری این مراسمات گوشه چشمی هم به مشکلات عدیده این قشر داشتیم .

عموزاد افزود : خوشبختانه با آغاز فعالیت بسیج رسانه استان گلستان در سال 93 اقدامات خوبی به لحاظ ساختاری و تشکیلاتی در استان انجام شد و جا دارد در ادامه این نهاد ارزشمند به سمت کیفی سازی خبرنگاران و آموزش های تخصصی پیش برود .

وی با اشاره به دیدار فرماندهان سپاه و بسیج با رئیس جمهور و وعده کمک به حل مشکلات کشور گفت : با آغاز دولت دوازدهم همه باید به دولت کمک کنیم چرا که دولت متعلق به جمهوری اسلامی است و کمک به آن باید با نیت کمک به مردم و انقلاب باشد و از طرفی نقد چالش ها و عملکرد و سیاستهای غلط هم ضرورتی انکارناپذیر است .

نایب رئیس بسیج رسانه گلستان خاطرنشان کرد : از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان می خواهم که بحث رتبه بندی خبرنگاران را در دستور کار قرار دهد و در این رابطه منتظر تهران و ابلاغ دستور نباشد چرا که ورود برخی خبرنگارنماها شان و منزلت این قشر زحمتکش را تحت الشعاع قرار داده است .

 ALI7286

عموزاد تاکید کرد : بحث بیمه خبرنگاران و تاکید ارشاد روی این قضیه کار درستی است و باید تداوم یابد .

وی ملغی شدن خانه مطبوعات استان گلستان در ماه گذشته و در آستانه روز خبرنگار را اقدامی احساسی ، شتابزده و غیر منطقی دانست و گفت : خانه مطبوعات بایستی به عوان اتاق فکر خبرنگاران در ایام روز خبرنگار به دنبال برنامه ریزی و برگزاری برنامه ای در شان خبرنگاران حضور می داشت هر چند خود بنده شخصا به عملکرد مدیران خانه مطبوعات انتقاد داشتم اما معتقدم بودم عزل کل هیئت مدیره اقدام درستی نبود .

عموزاد افزود : مسئولان در خصوص انجام مسائل مربوط به خبرنگاران فقفط وعده دادند و باید روزی این وعده ها تحقق یابد و این قشر که با زحمات گسترده در امر اطلاع رسانی مشغولند ، نیاز به کمک و تقویت دارند .

وی اذعان کرد : شورای شهر گرگان در پاسخ به نامه سازمان بسیج رسانه استان قرار بود نام یکی از اماکن یا معابر شهر گرگان را بنام شهید روحانی فرد شهید شاخص بسیج رسانه کشور در سال 94 بکند که متاسفانه اینکار انجام نشد لذا از شورای شهر تقاضا داریم که به این مورد رسیدگی شود .

خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری استان گلستان اضافه کرد : دوران فعالیت رسانه ای سرشار از خاطرات تلخ و شیرین بود و طی سالهای گذشته این خاطرات بارها و بارها تکرار شد اما هر زمان گرهی از مشکلات مردم باز شد باعث خوشحالی بنده گردید .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.