1396-05-15 18:58
1245
0
42418
گزارش؛

زندگی مشترک زوج فرهنگی و نظامی گلستانی در فاصله 2500 کیلومتری/ یک‎سال انتقالی موقت برای تحکیم بنیان خانواده!/ مسئولان برای حل مشکل مردم گوش شنوا داشته باشند

یک شهروند گلستانی گفت: زندگی مشترک یک کارمند آموزش و پرورش با یک نظامی در فاصله 2 هزار و 500 کیلومتری سخت است، برای تحکیم بنیان خانواده فقط یک سال انتقالی موقت دادند مابقی عمر و زندگی را چه باید کرد؟!.

به گزارش گلستان ما به نقل از فارس، علی‎اصغر غفاری توران یک شهروند گلستانی و ساکن شهرستان آزادشهر است که دخترش کارمند آموزش و پرورش در دشتیاری چابهار و دامادش یک نظامی در منطقه بابلسر استان مازندران است، سختی زندگی مشترک و عدم پاسخگویی مسوولان سبب شد تا این خانواده با رسانه‎ای کردن موضوع چاره‎ای برای مشکل‎شان بیابند.

علی‎اصغر غفاری‌توران که یک جانباز 25 درصد نیز است از مسوولان می‎خواهد تا برای حل مشکلات مردم گوش شنوا داشته باشند و تکریم ارباب رجوع را در اقدام و عمل خودشان نشان دهند.

وی در گفت‎وگو با خبرنگار فارس گفت: ساکن توران فارس از توابع شهرستان آزادشهر هستم، همسر دخترم نظامی «پدافند هوایی» است که مدتی در چابهار سیستان و بلوچستان خدمت کرد و در آن زمان دخترم نیز به استخدام آموزش و پرورش همان منطقه درآمد و در کنار همسرش نزدیک پنج سال در چابهار خدمت کرد.

غفاری‌توران افزود: محل خدمت دامادم بعد از مدتی به بابلسر استان مازندران انتقال پیدا کرد، آنها نمی‎توانستند دور از هم زندگی کنند، مسوولان آموزش و پرورش چابهار به درخواست دخترم یک سال انتقالی موقت به ایشان دادند و پس از این مدت نیز حکم ماموریت وی را لغو کردند و گفتند که باید به چابهار برگردد این در حالی است که به همسرش انتقالی نمی‎دهند.

وی ادامه داد: زندگی دختر و دامادم برایشان تلخ شده است، ما برای حل این مشکل از دفتر مقام معظم رهبری، دفتر نهاد ریاست‎جمهوری و 6 نماینده مجلس شورای اسلامی نامه گرفتیم و از هر راهی تلاش کریم تا مسوولان آموزش و پرورش چابهار استان سیستان و بلوچستان مجاب شوند تا به دخترم انتقالی بدهند اما تا به امروز هیچ اتفاقی نیفتاده است و همچنان دوندگی می‎کنیم و نامه‎نگاری‎های چندین ساله به مسوولان نیز بی‎فایده بوده است.

غفاری‌توران گفت: این مشکل را از طریق وزارتخانه آموزش و پرورش نیز پیگیری کردیم دیگر جایی نمانده که نرفته باشیم در آخر به این نتیجه رسیدیم که موضوع را رسانه‎ای کنیم حتی به این فکر افتادم که یک بنر بنویسم و بروم جلوی درب مجلس شورای اسلامی، وزارتخانه آموزش و پرورش و نهاد ریاست جمهوری تحصن کنم و آنقدر آنجا بنشینم تا جواب قانع‎کننده‎ای به ما بدهند.

وی با اشاره به اینکه تحمل این شرایط واقعا زجرآور و غیرقابل تحمل است، تاکید کرد: دختر و دامادم زندگی مشترک خود را چگونه باید در فاصله 2 هزار و 500 کیلومتری ادامه دهند، با این شرایط هر کدام باید زندگی خودشان را به تنهایی بگذارنند.

این شهروند گلستانی از مسوولان خواست تا برای حل مشکلات مردم تدبیر اساسی کنند و نگذارند زندگی جوانان به راحتی به سرانجامی تلخ بیانجامد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.