1396-04-24 21:36
2704
0
41491
در گفتگو با یکی از جوانترین و موفق ترین مدیرعامل های ورزشی گلستان مطرح شد؛

وحید تجری : انتقاد از وضعیت اسفبار در فوتبال گلستان / بعد از 9 سال گرگان را صاحب قهرمانی کردم / عدم حمایت و نبود اسپانسر یکی از مهمترین مشکلات ورزش استان است

مدیرعامل جوان تیم امید گلستان وضعیت فعلی فوتبال استان را اسفناک دانست و افزود: برخی تیم ها و بازیکنان استان و پیشکسوتان از این وضعیت فوتبال استان ناراحت هستند و تنها چیزی که امروز در جامعه فوتبال وجود دارد مادی طلبی است و اگر شرایط در فوتبال استان اصلاح نشود تیمداری نخواهم کرد و از این عرصه خداحافظی می کنم .

به گزارش گلستان ما ؛ تيم امید گلستان یکی از تیم هایی است که توانسته در چند سال اخیر موفقیت های زیادی را کسب نماید. اين موفقيت، بهانه اي شد تا با مدير عامل جوان و موفق این باشگاه، به گفتگو بنشينيم.

وی خود را اینگون برای مخاطبین معرفی می کند ، وحید تجری هستم 33 ساله ، ساکن شهرستان گرگان که در حال خدمتگزار جامع ورزش به خصوص ورزش محبوب فوتبال در استان گلستان هستم.

سرمایه گذاری و ورودم به فوتبال با تشکیل تیم امید گلستان در اردیبهشت سال 90 همزمان شد و تلاش خود را بر اين متمركز كرده ام كه آينده خوبی برای جوانان علاقه مند و با استعداد شهرستان گرگان رقم بزنم.

البته، در گذشته به صورت غیرحرفه ای در فوتبال حضور داشتم و بازی می کردم، اما عضو تیم خاصی نبوده ام.

این مدیر عامل جوان گرگانی با بیان اینکه تیم امید گلستان در 2 رده جوانان و امیدها فعال است ، گفت: تلاش زیادی را برای جذب جوانان مستعد و فوتبالی انجام دادیم و تیمی را در حد لیگ کشور آماده کردیم و در 2 هفته مانده تا پایان لیگ قهرمان شدیم و به سوپرلیگ استان راه یافتیم .

وی تصریح کرد: در لیگ برتر استان تلاش های زیادی را جوانان تیم انجام دادند و قبل از هفته پایانی لیگ توانستیم با کمک کادر فنی و بازیکنان در دومین سال تیم داری تیم امید گلستان را به قهرمانی برسانیم.

01IMG 1223

تجری با بیان اینکه با صعودی که از لیگ برتر استان به دسته 3 داشتیم گرگان را بعد از 9 سال صاحب قهرمانی و جام کردیم ، گفت: در مرحله دوم لیگ دسته 3 کشور با اختلاف کمی موفق به صعود به لیگ دسته 2 نشدیم ولی بعد از آن در بازی چهارجانبه مازندران حضوریافتیم که در این جام هم تیم امید گلستان قهرمانی به دست آورد .

وی در ادامه اذعان داشت: در رده امیدهای استان هم تیم دو هفته مانده به پایان رقابت ها به مقام قهرمانی دست پیدا کرد و توانستیم از این مسابقات به لیگ کشوری راه یابیم .

تجری با اشاره به اینکه امید گلستان در رده جوانان هم به لیگ کشوری صعود کرد ، خاطرنشان کرد: در مرحله اول رقابت ها با حضور تیم های نساجی مازندران ، ایلیای بابل ، ستارگان ، انتظار بجنورد و استقلال دامغان با اقتدار قهرمان شدیم و به مرحله دوم لیگ کشور صعود نمودیم .

وی گفت: مرحله دوم که در آن تیم های ستارگان ، شهرداری نوشهر و داماش گیلان حضور داشتند هم همه رقیب ها را توانستیم شکست دهیم و قهرمان شویم و به مرحله پایانی راه پیدا کنیم و در این مرحله با شکست تیم های ستارگان ، دبیری تبریز و شهرداری همدان مقتدرانه به لیگ دسته اول کشور صعود کردیم.

تجری در ادامه اذعان داشت: سال 95 تیمی جوان و با امکانات فوق العاده را آماده کردیم و در لیگ دسته اول با شکست رقیبانی همچون عالی حرفه ای مشهد ، استعداد برتر مشهد ، پدیده مشهد ، دانش فریدون کنار،  درخشان رویان ، فجر شهید سپاسی و پدیده ساری ، دبیری تبریز و صبای قم توانستیم با اتفاق پدیده مشهد قهرمان شویم و به لیگ برتر کشور راه یافتیم.

این مدیرعامل جوان فوتبالی تصریح کرد: بازی های تدارکاتی خوبی را برای تیم اجرا کردیم که از آن میان به بازی با تیم ملی جوانان ایران در کمپ تیم ملی می توان اشاره کرد و در این خصوص باید از آقایان مهدی مهدوی کیا و دوستی مهر که مدیریت تیم را در آن زمان بر عهده داشتند تشکر کنم .

02IMG 1222

وی به ترانسفر کردن 2 بازیکن جوان تیم به یکی از کشورهای منطقه اشاره کرد و تصریح کرد: در لیگ دسته اول کشور موانع زیادی را در مقابل داشتیم برخی از مسئولین فوتبالی همکاری مناسبی را با این تیم جوان و با انگیزه که توانسته بود افتخار آفرینی هایی را داشته باشد نداشتند و حتی برخی مسئولین در ادامه مسیر سنگ اندازی هم می کردند .

تجری به فعالیت 6 ساله خود در فوتبال استان اشاره کرد و گفت: به عقیده من یکی از ناکارآمدترین هیات های فوتبال را در حال حاضر داریم چون هیچ تیمی در بزرگسال در سطح کشور نداریم و این از نظر من یک نوع فاجعه است.

این مدیرعامل جوان فوتبالی وضعیت فعلی فوتبال استان را اسفناک دانست و افزود: برخی تیم ها و بازیکنان استان و پیشکسوتان از این وضعیت فوتبال استان ناراحت هستند و تنها چیزی که امروز در جامعه فوتبال وجود دارد مادی طلبی است و اگر شرایط در فوتبال استان اصلاح نشود تیمداری نخواهم کرد و از این عرصه خداحافظی می کنم .

وی عدم حمایت و نبود اسپانسر در ورزش استان را یکی از مهمترین مشکلات ورزش دانست و گفت: هیچ اسپانسری را در طول مدت تیم داری نداشتم و از جیب برای ورزش هزینه کردم .

تجری در ادامه اذعان داشت : بازیکنان بزرگ و صاحب نام در استان داریم که نمی توانیم در استان از آنها بهره داشته باشیم .

وی به برخی جوانانی که اسیر اعتیاد بودند و با کمک ورزش به زندگی بازگشتند اشاره کرد و گفت: امیدوارم برخی از مسئولین منافع شخصی را کنار بگذارند و به فکر جوانان باشند تا خدایی نکرده جوانان فوتبالی به انحراف کشیده نشوند که در غیر اینصورت این مسئولین هستند که مقصرند.

وی در ادامه از بهمن طیبی مدیرکل ورزش و جوانان استان که به اعتقاد وی نقش موثری را در توفیق ورزشکاران استان علی الخصوص تیم امید گلستان داشته تشکرکرد و گفت: اگر طیبی نبود این تیم نمی توانست موفقیت هایی را که امروز به دست آورده به دست آورد و از حمایت ها و نقش پررنگ وی در ورزش استان سپاس گذار هستم.

گفتگو : هادی علمدار

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.