1393-07-19 07:33
3142
7
4099
افراطی کسی است که هیزم فتنه 88 بود !

انتقاد امام جمعه بندرگز از رفسنجانی ؛ آیا رای مردم در سال 88 حق الناس نبود؟ / سزاست که کنسرت های غرب پسند در گرگان اجرا شود ؟

امام جمعه بندرگز گفت: فتح المبین واقعی همان حرکت مردمی بود که نظام را حفظ کرده و جایگاه و صندلی شما را بعنوان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نگه داشته اند.

به گزارش گلستان ما به نقل از کناره، حجت الاسلام سید مصطفی محمدی در بخشی از خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان بندرگز اظهار داشت: یکی از توصیه های رهبری به دولت این بود که جامعه را دوقطبی نکنیم با تفکر سیاسی و جناحی خودمان ؛ مردم را به گروه های با سواد و بیسواد ، باشناسنامه و بی شناسنامه، مخالف مذاکره و موافق مذاکره، مخالف دولت و موافق دولت یا آمریکا ستیز و موافق رابطه با آمریکا تقسیم نکنیم که این تقسیم بندی به ضرر وحدت ملی است اما عده ای هنوز در دو قطبی کردن جامعه تلاش زیادی دارند.

ایشان با انتقاد از سخنان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آقای هاشمی رفسنجانی در دیدار با عده ای از اصلاح طلبان انتخابات سال گذشته را یک فتح بزرگ دانست. ایشان شرایط سال 92 را همان شرایط تاریخی صلح حدیبیه برای گروه های همفکر خود دانستند و در ادامه صحبتشان گفتند کسانی که به روحانی رای ندادند یک اقلیت تندرو و افراطی هستند. باید عرض کرد که آیا انتخابات 92 فتح المبین بود که جناح همفکر شما با 50 درصد آرا یعنی 18 میلیون رای انتخاباب را پیروز شدند. اما انتخابات سال 88 که مردم 85درصد مشارکت داشتند و منتخب مردم 25 میلیون رای گرفته بود فتح الفتوح نبوده است ؟

امام جمعه بندرگز تصریح کرد: شمایی که امروز در هر جلسه ای سخن رهبری را تکرار می کنید که رای مردم حق الناس است، آیا رای مردم در سال 88 حق الناس نبود؟ شمایی که می گویید باید به انتخاب مردم احترام گذاشت پس چرا خودتان احترام نگذاشتید و در تنفیذ حکم رئیس جمهور دولت دهم شرکت نکردید و با دولت نهم و دهم راه خصومت را در پیش گرفتید.

حجت الاسلام محمدی افزودند: آیا جریان مومنی که به روحانی رای ندادند اما با کمال ادب و آرامش به منتخب مردم تبریک گفتند و دولت را تحویل دادند افراطی هستند یا افراطی کسانی هستند که در انتخابات 88 حرف مردم را نپذیرفتند و گردن کشی کردند و فتنه کردند ؟ آقای هاشمی افراطی کسانی هستند که در سال 88 قبل از انتخابات نتیجه را پیش بینی می کردند و آنهایی که قبل از انتخابات مسیر تقلب را طراحی کردند و قبل از انتخابات در آتشفشان فتنه هیزم می افزودند و تا آخر فتنه با فتنه گران بودند و آتش بیار معرکه شدند و به مظلومیت و آه و ناله آن مقتدای ما هم نگاه نکردند و با بی شرمی تمام به سخن و فرمان رهبری گردن ننهادند و هنوز هم می گویند حرف من همان است که بعد از انتخابات 88 گفتم؛ این مصداق بارز افراطی گری است نه رای ندادن به روحانی و انتقاد از دولت.

وی تصریح کرد: فتح المبین واقعی انتخابات 92 نبود بلکه فتح المبین واقعی آن وقتی اتفاق افتاد که مردم در مقابل فتنه گران واقعی که دست در دست استکبار جهانی گذاشتند تا نظام اسلامی را از بین ببرند ایستادند. فتح المبین واقعی همان حرکت مردمی بود که نظام را حفظ کرده و جایگاه و صندلی شما را بعنوان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نگه داشته اند.

مشکلات اقتصادی با مذاکره حل نمی شود / کلید حل مشکلات اقتصاد مقاومتی است

سیدمصطفی محمدی گفت: ما هنوز چشم به مذاکره و تصمیم 6 کشور سلطه گر دوختیم و از اقتصاد مقاومتی غفلت کردیم.حجت الاسلام سید مصطفی محمدی در ادامه اظهار داشت: آقای هاشمی شما گفتید با کلید سیاست خارجی حق ما را برگشت دادند، کدام حق ؟ آیا تحریم را برداشتند ؟ بقول رهبری که مذاکرات بی فایده بود و نه تنها سودی نداشت بلکه تحریم ها و توهین ها را بیشتر و آمریکا را گستاخ تر کرد.

وی افزود: باید گفت که کلید حل مشکلات اقتصادی ما در دست جهان سلطه نیست و با مذاکره حل نخواهد شد بلکه کلید حل مشکلات ما اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبری است که حتی پوتین رئیس جمهور روسیه به مسئولین اقتصادی روسیه دستور داده برای دور زدن تحریم ها باید اقتصاد مقاومتی ارائه شده رهبری ایران را مطالعه و بررسی کنیم و در روسیه به اجرا درآوریم.

امام جمعه بندرگز تصریح کرد: ما هنوز چشم به مذاکره و تصمیم 6 کشور سلطه گر دوختیم و از اقتصاد مقاومتی غفلت کردیم. کار به جایی رسید امروز لیدرهای تفکر اصلاحات اعتدال اعلام می کند که هر توافقی را باید پذیرفت حتی توافق ضعیف و حتی توافقی که به ضرر ماست بعد ما با جشن پایکوبی آن را یک پیروزی اعلام می کنیم. این تنها راه نجات تفکر اعتدال است و کار به جایی رسید که ظریف هم در شورای روابط خارجه در آمریکا اعلام می کند که به فکر سرنوشت سیاسی ما باشید در صورت عدم توافق هسته ای جریان سیاسی ما شکست می خورد و به انزوا می رود و مردم قدرت سیاسی کشور را در اختیار جریان غیر همفکر ما قرار می دهد. کار به جایی رسید که دست به دامن آمریکا برد که اگر می خواهید در مجلس آینده گروه همفکر ما رای بگیرد یک توافقی بکنیم حالا هر توافقی شده .

حجت الاسلام محمدی گفت: کار به جایی رسید که وزارت خارجه یک کمپین حمایت از مذاکره هسته ای را طراحی کرده که در آن آمده است: رسیدن به هر توافقی بهتر از حذف توافق است و به هنرمندان دادند تا امضا کنند که آن کارگردان ارزشی آقای مجید مجیدی امضا نکرد و افشا کرده است که این عقلانی نیست که رسیدن به هر توافقی بهتر از نرسیدن به آن است. همه اینها برای انتخابات آینده مجلس است. همه منافع ملی ما را گره زدند به انتخابات. هنوز1 سال و نیم مانده به انتخابات که معاون رئیس جمهور دیروز برای انتخابات آینده به همفکرانش آماده باش داده است.

ایشان افزودند: برای جذب جوان ها دست به چه کارهایی می زنند ؛ نمایش های غرب پسند ، کنسرت های غرب پسند ، نمایش هایی را بعنوان آیین و رسوم محلی در شهر های مختلف به راه انداختند کف و سوت رقص و عروسی و...این کنسرت های غرب پسند که به وفور در گرگان برگزار می شود که دختران و پسران در یک سالن با حجابی قابل تامل با موهای افشان و آستین های تا آرنج و اختلاط محرم و نامحرم که در ماه گذشته 4 کنسرت در گرگان به هزینه های گزاف برگزار شد. این ها شیوه ای است برای سرگرم کردن جوانان و استفاده از این سرمایه عظیم در عرصه سیاست و انتخابات آینده و گرفتن رای به نفع جناح خود که از مسئولین استان گلستان می خواهیم این موضوع را با جدیت پیگیری کنند و این اعتباراتی را که برای ساز و رقص خرج می کنند در مسیر احیای ارزش ها اضافه کنیم.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

گرگان

سلام و درود بر حاج آقای محمدی.... الحق که منصفانه و البته نقادانه دروغگویی و تزویر آقایان رو برملا کردید... سایر علما ساکت نباشند و حق را بگویند حتی اگر به شهادت منجر شود.

0
0
پاسخ
1393-07-19 09:55
ایران

با سلام خدمت خوانندگان متن فوق و تمام هم وطنانهیچ وقت فراموش نکنیم که این کشور (جمهوری اسلامی ایران) یک کشور مسلمان است ما هم ایرانی هستیم و افتخار ما این است که پارسیم و از همه مهمتر که دینمان اسلام است و مقتدای ما مولای ما حضرت محمد مصطفی(ص) و ائمه اطهار(ع)هستند، دنیا فانیست، خدا را فراموش نکنیم در جنگ قدرت و ثروت، انسان اگر جلوی نفس خود را نگیرد می شود یک چیزی مثل داعش که از حیوان پستر تو را به خدا قضاوت کنید ببینید چرا حکومت اسلامی از وجود پر برکت امام علی (ع) بی بهره شد فقط بخاطر قدرت طلبی عده ای انگشت شمار و بی بصیرتی مردم آن زمان ای مردم شریف قدرت طلبی همیشه هست شما با بصیرت و اقتدا به ولایت راه رو پیدا کنید

0
0
پاسخ
1393-07-22 09:07
سید

با تشکر از مدیریت سایت گفته های آقای محمدی تا حدودی بجاست اما تا جایی که بنده خبر دارم برگزاری کنسرتها در شهرهای مختلف نه تنها هزینه ای یرای مسئولین ندارد بلکه درآمدزایی خوبی هم دارد چون هزینه ها را تهیه کنندگان کنسرت از طریق بلیط فروشی نجومی انجام میدهند نه مسئولین

0
0
پاسخ
1393-07-22 13:22
پرند

حاج آقا قربون زبونت ولی مشکل کنسرتهای غربی پسند رو از هم نوع خودتون یعنی جناب حجه الاسلام فضیلت بپرسین بهتره...شما روحانیون به حرمت شهدا و امام (ره) باید برخی حرمتهارو نگه دارین که البته در ارشاد نگه داشته نشد...

0
0
پاسخ
1393-07-26 04:52

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.