1396-02-27 03:57
1707
0
39102
خانواده مدافعان حرم گلستان:

هر که نگران ضرر اقتصادی مدافعان حرم است بیاید ضررش را بدهیم/ ضرر را دزدان میلیاردی پر رو زدند

پدر شهید مدافع حرم مهدی شکوری با بیان اینکه به عنوان کسی که کاملا مفاسد کرباسچی را می شناسم می گویم این آقا حق آمدن به استان گلستان را ندارد، گفت: می گویند مدافعان حرم به اقتصاد ضربه زدند هر که این اعتقاد را دارد بیاید ضررش را بدهیم.

به گزارش گلستان ما به نقل از پاسرو ؛ حسینعلی شکوری پور، پدر شهید مدافع حرم گنبدی «مهدی شکوری پور»،  در جمع تحصن کنندگان خانواده های شهدای مدافع حرم گلستانی که خواستار لغو سخنرانی غلامحسین کرباسچی(مفسد اقتصادی و توهین کننده به مدافعان حرم) هستند، گفت: از من می پرسند چرا فرزندتان به سوریه رفت، من می گویم چرا نباید می رفت؟ مگر مسلمان نیستیم که درد مظلوم را نفهمیم؟ مگر مدعی پیروی از امام خمینی(ره) نیستیم که فرمودند راه قدس از کربلا می گذرد؟ اگر نه مسلمانیم و نه سخن امام را حجت می دانیم پس جایگاهی در «انقلاب اسلامی» نداریم.

توهین کنندگان به مدافعان حرم نه «اسلام و انقلاب» و نه «ایران و وطن» را می فهمند

وی تصریح کرد: اگر فرزند جوان من و هزاران مدافع حرم دیگر به سوریه و عراق نمی رفتند اکنون داعش وارد ایران شده بود، آنها که می گویند نباید مدافع حرم به سوریه اعزام شود آیا حاضرند در ایران با داعش بجنگند؟ پس اینها نه تنها اسلام و انقلاب را قبول ندارند بلکه ایران و وطن را هم نیز قبول ندارند.

هر که نگران ضرر اقتصادی مدافعان حرم است بیاید ضررش را بدهیم/ ضرر را دزدان میلیاردی پر رو زدند

پدر شهید شکوری با محکوم کردن سخنان اهانت آمیز کرباسچیِ هتاک و مفسد، تصریح کرد: می گویند اعزام مدافعان حرم به اقتصاد مملکت ضربه می زند، اقتصاد مملکت هیچ ارتباطی به خون فرزندان ما ندارد، کدامیک از آقایان دولتی به خانه من آمدند که این ادعا را ثابت کنند؟

وی که یک دست خود را دفاع مقدس هدیه انقلاب کرده بود و برادر دو شهید و پدر شهید مدافع حرم است، افزود: ما همچنان در خط ولایت هستیم، هر که می گوید مدافعان حرم به مملکت ضرر اقتصادی زدند بیاید ما ضررش را بدهیم، ضرر را کسانی به مملکت زدند که میلیارد میلیارد خوردند و الان راست راست در چشم مردم زل زده و اظهار نظر هم می کنند.

کرباسچی که پرونده دزدی هایش باز است چطور در مورد شهید و شهادت نظر می دهد

پدر شهید شکوری خطاب به کرباسچی تأکید کرد: آن زمان که بخاطر دزدی اموال مملکت دادگاه رفتی آیا درست بود که ما بیاییم یقه ات را بگیریم؟ حال شما که پرونده دزدی هایت از ملت، بسته نشده، می آیی و در رابطه با پاک ترین خلایق یعنی شهدا اظهار نظر می کنی؟

کرباسچی لیاقت آمدن به گلستان شهیدپرور را ندارد

وی که جانباز دفاع مقدس است، متذکر شد: به عنوان کسی که کاملا مفاسد کرباسچی را می شناسم می گویم این آقا حق آمدن به استان گلستان را ندارد، او لیاقت پا گذاشتن در این سرزمین را ندارد، کسانی که او را گزینش کردند یا اشتباه کردند یا عمدا دست به این اقدام زدند چرا که هنوز پرونده این مفسد اقتصادی باز است.

پدر شهید شکوری گفت: مردم ما وظیفه شان را می دانند به نظر من مردم نه یک قدم بلکه هزار قدم از مسئولینی که در قبال هیچ پشت میز مذاکره نشستند جلوتر هستند.

وی ادامه داد: این مسئولین اگر پیشتر وظیفه می شناختند که چندین بار از سوراخ آمریکا گزیده نمی شدند، قرار نیست خیلی به عقب برگردند این افراد که در زمان کاپیتولاسیون بودند مگر یادشان رفته؟ پیشنهاد می کنم مسئولان فعلی دست کم سالی یک بار وصیت نامه امام(ره) را بخوانند تا سیاست یاد بگیرند.

پدر شهید شکوری خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری هر سال توصیه های لازم را در سیاست داخلی و خارجی می کنند چرا یک عده خودمحوری می کنند؟ چرا گوش نمی دهند؟

استاندار انقلابی گلستان به کمک خانواده شهدا بیاید

این پدر شهید مدافع حرم و برادر دو شهید دفاع مقدس متذکر شد: از استاندار انقلابی و مسئولین استانی می خواهیم در کنار ما باشند و انقلابی عمل کنند و نگذارند کسی که به ما و شهدای ما اهانت می کند به استانمان بیاید.

پدر شهید مدافع حرم مهدی شکوری در پایان گفت: آیا سزاست ما که فرزندان عزیز خود را برای دفاع از استان و امنیت کشور به خارج از مرزها فرستادیم عده ای از داخل خودمان به ما اهانت کنند؟؟

گفتنی است این تحصن همچنان در امامزاده عبدالله گرگان ادامه دارد..

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.