1396-02-26 14:18
1721
0
39095
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان:

صدای بلند اعتراض شما شنیده شد / سفر کرباسچی به گلستان لغو گردید/ نخواهیم گذاشت آرمان شهدا کم‎رنگ شود

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان گفت: براساس دغدغه خانواده شهدا سفر کرباسچی در گلستان لغو و اجازه سخنرانی ندارند و نخواهیم گذاشت آرمان شهدا کم‎رنگ شود.

به گزارش گلستان ما ؛ حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی حقی عصر امروز در جمع خانواده شهدای مدافع حرم در گلزار شهدای استان گلستان اظهار داشت: برخی افراد با نظام و انقلاب زاویه گرفتند و کلامی به زبان‌شان می‎آید و عده‎ای ناخواسته و ندانسته حرف‎هایی می‎زنند که می‎شود برداشت کرد در معرکه‎ای افتادند که نمی‎فهمند مقام شهدا چیست.

وی تصریح کرد: امروز شاهد این هستیم که خانواده شهدا هر آنچه دارند برای انقلاب هزینه می‎کنند و اگر نبودن شهدای مدافع حرم در کرمانشاه و همدان باید با تکفیری‎ها مقابله می‎کردیم و حرف‎های آنان کمال بی‎انصافی است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان تاکید کرد: اگر فردی حرف بزند و بخواهد آب در آسیاب دشمن بریزد جلویش ایستادگی می‎کنیم و در حالی که دنیا محبوس قهرمانی مدافعان حرم است، ما نباید اجازه بدهیم با گفتار و رفتاری نشان دهیم که چراغ سبزی برای استکبار باشد.

حقی گفت: براساس دغدغه خانواده شهدا این سخنرانی لغو است و اجازه ندارند؛ مطمئن باشید نخواهیم گذاشت آرمان شهدا کم‎رنگ شود و از این آرمان به هیچ فردی اجازه نخواهیم داد که عبور کند. یقین داشته باشید که هیچ یک از مسئولان استان اجازه نمی‎هند این سخنرانی اتفاق بیافتد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.