1396-02-26 04:35
1367
0
39061
رئیس کمیسیون آموزش عالی مجلس:

دولت رئیسی دیوار بلندی در برابر غارت‌گران بیت‌المال می‌کشد / رئیسی از حقوق فرهنگیان کوتاه نخواهد آمد / دولت سند 2030 را پنهانی و بدون اطلاع مجلس اجرا می‌کند

رئیس کمیسیون آموزش عالی مجلس شورای اسلامی با اشاره به رقیب هراسی توسط روحانی در روزهای اخیر، گفت: دولت رئیسی دیوار در برابر غارت‌گران بیت‌المال می‌کشد.

به گزارش گلستان ما ؛ محمد مهدی زاهدی در جمع دانشجویان و فرهیختگان استان گلستان در دانشگاه آزاد اسلامی گرگان، با اشاره به بدهی 700 هزار میلیارد تومانی دولت و شرکت‌های دولتی به بانک‌ها، تصریح کرد: مردم از دولت سوال دارند که با این بدهی‌های کلان بانکی دولت پس پول نفت کجا رفته و تاثیرات برجام در کجا اعمال شده است؟

وی با بیان اینکه قرار بود با برجام مشکل آب مردم را حل کنند، افزود: متاسفانه وعده‌های توخالی دولت موجب شده است مساله ریزگردها، محیط زیست، دریاچه ارومیه و اشتغال به بحران‌های جدی در کشور تبدیل شود.

وزیر اسبق علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه رئیس جمهور در همدان با تاکتیک رقیب‌هراسی رقبا را به دیوارکشی میان مرد و زن متهم کرده است، خاطرنشان کرد: دولت باید بگوید این حرف را از کجا آورده است و با چه سندی این حرف را می‌زند و باید بداند که مردم انقلابی دولت انقلابی می‌خواهند.

زاهدی با تاکید بر اینکه دولت انقلابی دیوار بلندی در برابر غارتگران بیت‌المال خواهد کشید، اضافه کرد: دولت یازدهم مردم را نادان فرض کرده است و خود به خوبی می‌داند که دولت آقای رئیسی دیواری میان مفسدان اقتصادی و اشرافی‌گری با بدنه دولت خواهد کشید و در مسیر دفاع از محرومان حرکت خواهد کرد.

وی وضعیت اسف‌بار مالی در صندوق فرهنگیان را نگران کننده دانست و ادامه داد: شک نکنید دولت انقلابی از حقوق فرهنگیان به ویژه پیگیری برخورد با عاملان پرداخت 8 هزار میلیارد تومان وام مشکوک‌الوصول کوتاه نخواهد آمد.

وزیر اسبق علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به دستور رهبر معظم انقلاب مبنی بر تهیه سند مهندسی فرهنگی کشور، گفت: خدا را شاهد می‌گیریم که در سه سال و نیم گذشته در دولت فعلی حتی یک جلسه شورای سند مهندسی فرهنگی تشکیل نشده است و این سند که مصداق مبارزه با نفوذ فرهنگی است از سوی دولت کاملا بی‌توجه باقی مانده است.

زاهدی با انتقاد از عملکرد دولت در حوزه سند ضد فرهنگی 2030 به صورت پنهانی و بدون هماهنگی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: این سند که با نگاه‌های سکولاریسم، اومانیسم و تفکرات فرهنگی ضد اسلام و کرامت انسانی شکل گرفته است امروز به صورت پنهانی در مدارس کشور درحال اجراست./فارس

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.