1396-02-08 17:46
1772
0
38363
به مناسبت روز ملی حمل و نقل انجام شد؛

تصاویر/ توزیع 150 کلاه ایمنی بین موتورسواران شهرستان رامیان

به مناسبت 7 اردیبهشت روز ملی حمل و نقل، در مراسمی با حضور مسئولین استانی و شهرستانی تعداد 150 عدد کلاه ایمنی توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان رامیان بین موتورسواران این شهرستان توزیع شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از گل رامیان، به مناسبت 7 اردیبهشت روز ملی حمل و نقل، در مراسمی با حضور مسئولین استانی و شهرستانی تعداد 150 عدد کلاه ایمنی توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان رامیان بین موتورسواران این شهرستان توزیع شد.

معاون فرماندار شهرستان، ائمه جمعه رامیان و دلند، ایوب میرشاهی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و عبدالحمید قوچاقی رییس اداره ترانزیت و حمل و نقل بین الملل گلستان و جمعی از مسئولین شهرستانی در این مراسم حضور داشتند.

حسن حقیقت مسئول اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان رامیان با اشاره به هدف توزیع کلاه ایمنی، گفت: با توجه به اینکه در تصادفات رانندگی بیشترین حادثه از سر و گردن رخ می دهد و نیز در راستای فرهنگ سازی ایمنی برای داشتن جاده های کم تصادف انجام شد.

وی اظهار کرد: رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی ازنکات اصلی برای داشتن سفرهای ایمن و جاده های بدون تصادف است.

حقیقت با بیان اینکه نقش عامل انسانی در کاهش تصادفات بسیار زیاد است، افزود: ائمه جمعه باید با بیان مستمر و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی فرهنگ سازی داشته باشند.

سرهنگ علی اکبر بای فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رامیان گفت: در سال ۹۵ تعداد ۱۶هزار نفر در کشور تلفات جاده ای داشته ایم که از این تعداد ۸۵ هزار نفر در استان گلستان و ۵۰ درصد مربوط به سرنشینان موتورسیکلت به علت ضربه وارد به سر بوده است.

وی با بیان اینکه سرعت بالای ۵۰ تا بدون کلاه ایمنی بسارخطرناک است، تصریح کرد: سرعت غیرمجاز، سرعتهای مارپیچ، حرکات تک جرخ، عدم رعایت قوانین ترافیکی و خلاف جهت حرکت کردن از جمله عوامل در تصادفات موتور سیکلتها بوده است.

imni

imni1

imni2

imni3

imni4

imni5

imni6

imni7

imni8

imni9

imni10

imni11

imni12

imni13

imni14

imni15

imni16

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.